GAK Storauksjon 29/4

Siste sjangse før sommeren til få kjøpt snadderfisk til en rimlig penge.
Motak av objekter fra kl:10 00. Auksjon fra kl:12 00.
Husk det sosiale og komm tidlig.
Vår emminente kafe er på plass.
Vårt populære lotteri holder vanlig standar.
Våre auksjoner er ikke bare auksjon, god mat og flott loteri.Det er først og fremst en møteplass for akvarister fra hele landet.
VELLKOMMEN.

Jørn
Som vanlig er vi veldig klare, og har gledet oss helt siden vi gikk ut døra på siste auksjon :0)

Denne gangen regner jeg med å ha med Corydoras Aeneus, vanlig og albino, Sterbai og Paleatus. Kanskje en gjeng med Melini også.

Arne skal mest sannsynlig ha med noen Indiske kloreker.

Eidangerhallen.
Glemte å skrive at det som vanlig er i Eidangerhallen.
Jørn
Apistos.
Jeg har ikke med noen Apistogrammer denne gangen så jeg håper at noen andre tar med.
Jørn
Auksjon.
Legger ut et par bilder fra forige auksjons største fisk og påfølgende budrunde.
Jørn
Haha! Ja stemningen pleier være høy.
Thor Winter Dahl fra Dahls dyrerike i Moss holder stand og er auksjonarius.

Jørn
Vill gjerne takke Aquarius,Krizoo,Bamle Zoo,Down Town Zoo og Gartneren Blomster Porsgrunn for fine premier.

Jørn
Takker Jan Holt i Oslo for kjempefine premier til vår Storauksjon.

Jørn
Vill gjerne takke Herkules Zoo for meget flotte premier.

Jørn
Jørn Kåsa
Legger ut et par bilder fra forige auksjons største fisk og påfølgende budrunde. Jørn

Er det siste bildet i Wrightegården?
Ser veldig ut som Wrightegården, ja, og PGB-konsert, regner jeg med?
Vill takke vår hovedsponsor Dahls Dyrerike,Herkules Zoo og Bryns Blomster for fine premier.
Jørn
Det har kommet inn mye fint til Lotteriet.Kan nevne stort utvendig bøttefilter,startakvarium,flere innvendige filter,masse blomster/planter, masse for,mallehuler+++++

Jørn
GAK-auksjonene må jeg bare ha med meg. Veldig mye kult som selges fra mange avanserte akvarister i området. Mange reiser også et godt stykke.

Thor
Takker Webzoo for fine premier til vårt lotteri 29/4-07

Jørn
Rune Evjeberg
[QUOTE=Jørn Kåsa]Legger ut et par bilder fra forige auksjons største fisk og påfølgende budrunde. Jørn

Er det siste bildet i Wrightegården?

DDE i Wrightegården.

Jørn
Jeg tar med masse planter,Carachodon,Corrys,Guppy"Isla Margarita",X.Montezuma"Ojo Caliente",L. Dorsigera,A.Sajika,Endlers Guppy,Ancistrus,Xenotoka Eiseni,+++

Jørn
Charachodon er "Los Berros".De to andre lokasjonene jeg har(El Toboso og Abrahan Gonzales) er ennå ikke grunnstamen stor nok på enda.

Jørn
Lotteriet
Har laget 11 lotter til en verdi av 500-1000,-kr.pr stk.
1 Stort utvendig bøttefilter.
1 Startakvarium.
1 Verktøysett m/250 forsjellige verktøy.
1 Innvendig dekor.
4 innvendige filter.
2 Artemiasett.
2 kasser med planter bl/a epiphytter og vannplanter.

Fra lottene kan jeg nevne:ca 40 forbokser,12 bokser plantetabeletter, varmematte for akvarium,div plantejødning,filter,Newjet pumpe(400-800L)
3 mallehuler,vekstsuppstrater,++++++

Jørn
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap