Sandefjord Akvarieklubb

Vi starter med møter til høsten, men er allerede 3 medlemmer fra dette forumet her.

Blitt enige om å ikke ta det så seriøst i begynnelsen, men besøke hverandre, se på akvarium, drikke litt kaffe og prate hobby

Har hatt kontakt med NAF også, og har fått endel tips, men venter litt med å lage styre, melde oss inn og slikt.

Ting vi kunne tenke oss å gjøre, er foruten klubbmøter og auksjoner, holde foredrag for nybegynnere, lage egen klubbavis med mye nyttig stoff og samarbeide med de lokale zoo-butikkene for å verve nye medlemmer, samt være til hjelp.

Sandefjord er nokså stor by, så potensialet er der. Vi må også ut og fortelle om verdens nest største hobby - som ikke er størst fordi den er best!

Tar gjerne inn nye medlemmer fra Sandefjord & Omegn. Send en e-post til undertegnede på post@sandakva.net

Denne tråden blir brukt til å informere litt nå i oppstartfasen. Legg gjerne inn kommentarer.
Ny klubb i sandefjord kuuuuuult.
HEI TOR ESPEN er det mulig å ringe deg eller du kan ringe meg på tlf 41524785.prøvde å finne noe tlf nr på deg ,men det var ikke lett.twenkte dere kunne overta bøkene til den gamle klubben som jeg og en del venner hadde,de tilhører jo egentlig saf.når det er en klubb.ta kontakt om du er intresert.
Skal forsøke å tipse Tor Espen om spørsmålet ditt. Men om jeg ikke tar helt feil bor han utenlands nå, så det er neppe spesielt aktuelt lenger---.
Koselig da, ellers faller jo sandefjord under Vestfold akvarieklubb. Sist møte var nå den 25, klubben er ikke så stor ennå, men vi håper jo på fler medlemmer
Hi hi og der fikk jeg med meg når tråden startet
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap