Busstur til Universeum, Gøteborg 23 september

Vi smeller til med en busstur til Universeum i Gøteborg den 23 september 2007. Først og fremst er dette for medlemmer av Moss Akvarieklubb og Fredrikstad Akvarieklubb, men hvis det er flere som vil hive seg på, er det mulig dersom det er plass.

Bussen går fra Esso, taverna i Moss søndag 23 september, klokken 8:00. Vi plukker opp FAKmedlemmene ved brohodet på østsiden, i fredrikstad på veien.

Frist for påmelding er 12 september

Prisen er satt til 250,- for medlemmer. For "utenforstående" blir prisen 350,-
Prisen inkluderer bussturen og guidet tur på Universeum. Inngangsbillett på Universeum, samt mat og drikke kommer i tillegg Pris her er SEK 135,- for voksne og SEK 95,- for barn.

Det blir quiz og underholdning samt mulighet for å kjøpe seg frokost på bussen. Vi oppfordrer deltakere til å unngå et stort alkoholkonsum på denne turen, med hensyn til junior-medlemmene. Den som måtte finne på å bli for full, blir satt av og må komme seg hjem på egenhånd.

Gå inn på www.mossak.org for mer informasjon. Her vil du finne kontaktinformasjon dersom du lurer på noe. Påmelding er bindende og er registrert når pengene kommer på vår konto. Kontonummer finner du på vår hjemmeside. Dessverre har vi ikke mulighet til å ta betalt på bussen i år.

Velkommen skal dere være!
Verdens Kulturarvmuseum.
Vil bare nevne at ved siden av Universum har VK en fantastisk fin utstilling om Indianerne i Amazonas/øvre Orinoco.Det ligger ca 100m sør for Universum.Kan desverre ikke vere med da vi er "der".

Jørn
Er det noen her som skal være med?
Jeg MÅ, dette har jeg ventet på så altfor, altfor lenge! Har besøkt sidene til Universeum og det ser utrolig flott ut. Jeg tror de andre kollegaene mine også skal...
Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg dratt på dagen. Jeg har selv vært på Uiverseum, og må si at jeg er meget fornøyd med stedet. Mye spenende å se på der ja. En guidet tur, bak "kulissene" høres jo kjempe spennende ut, det hadde ivertfall jeg likt.

Håper dere får en fin tur.

E
Avlyst!
Nå blir det ikke noe av den turen så dere går ikke glipp av noe uansett.
Vi er en liten gjeng som reiser bort, men det blir ikke satt opp noen stor buss pga lavt oppmøte.

Jeg gleder meg uansett
Jørn Kåsa
Vil bare nevne at ved siden av Universum har VK en fantastisk fin utstilling om Indianerne i Amazonas/øvre Orinoco. Jørn

Jørn om du vet hvordan det ser ut i Rio Orinoco. Jeg har tenkt og lage en biotop fra den elva. Men det er lite med info og finne.?? Er det mye stein og røtter som er i bunnen.?

Andreas Bjørvik
ang spm om biotop
Foreslår at du lager en egen tråd ang det der
Nei å nei
Marie
Nå blir det ikke noe av den turen så dere går ikke glipp av noe uansett. Vi er en liten gjeng som reiser bort, men det blir ikke satt opp noen stor buss pga lavt oppmøte. Jeg gleder meg uansett :-)

Hadde gledet meg til den turen...
sorry Marie, jeg fulgte ikke helt med på den. Litt trøtt etter en lang arbeidsdag.
gøteborg 23 september
Det er bare jeg som kan rote til såpass: Nå har det dukket opp en snill maxitaxi-sjåfør med en 16-seters buss som kjører oss frem og tilbake til Universeum. Sånn går det når man har snille venner og dårlig tid

Beklager rotet folkens!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap