Virvelløs møte i Tyskland.

Dette er årets store event for dem som er interessert i reker, kreps, snegler og andre virvelløse dyr. Her har man mulighet til å prate med ekspertene.

Det blir foredrag og auksjon. Tar man turen dit kan man skaffe reke og sneglearter som ikke er tilgjengelige i Norge.

Kunne dette vært noe? Skal vi samle en norsk gjeng og ta en helgetur?

Les mer på:

Eventen er Lørdag 29 September kl. 10
Håvard Støre Andresen
Dette er årets store event for dem som er interessert i reker, kreps, snegler og andre virvelløse dyr. Her har man mulighet til å prate med ekspertene. Det blir foredrag og auksjon. Tar man turen dit kan man skaffe reke og sneglearter som ikke er tilgjengelige i Norge. Kunne dette vært noe? Skal vi samle en norsk gjeng og ta en helgetur? Les mer på: [URLBLOCK1] Eventen er Lørdag 29 September kl. 10

Hehe virker ikke som det er så mye respons på slike turer her på dette forumet Håvard. Vi reiser en gjeng til Danmark samme helga. Jeg la ut en tråd her på forumet og har ikke fått en eneste kommentar. Det er nok ikke så mange som er like galne som meg og deg her inne.. hehe. På NA har er det ca 1500 som har sjekka tråden og endel har meldt seg på.
Du får heller bli med til Danmark den helga og kjøpe deg ei gruppe med Tropheus til de nye akvariene dine.

Mvh

PK
Kunne tenkt meg selvfølgelig en tur til tyskland den helgen, spes. foredrag og diskussion med Friedrich Bitter kunne være interessant. Men, Neckartenzlingen ligger lengre sør i Tyskland dermed langt, langt vekk. Å ta flyet er sikker eneste alternative.
Det er dessverre ikke aktuell for meg denne gangen, fordi eg har allerede en (reke)tur til Tyskland i slutten av oktober. Kanskje neste år.
Takk for tipset, Hårvard!
Reiser du?
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap