Haugaland AK - september 2007

Husk klubbmøtet på Gamle Slaktehuset i Haugesund mandag 3. september kl. 19.00. Foredrag og auksjon!

[External Image]
Husk at det er auksjon etter foredraget!

Jeg tar med litt av hvert, bl.a. en trio Poecilia caucana.
heisann

jeg tar med en kasse fisk, noen vf maller og levefødende

noen som har tanganyika? alt utenom prinsessen er int
Tar med et par med Trichogaster trichopterus(blå gurami) Hunnen er VF.... Et par med Trichogaster chuna (Honninggurami)

+++++sikkert noe mer
Er det noen som har en formening om hvor lenge møtet varer?

Ville veldig gjerne kikket innom, men har en "hellig" fotballtrening som kolliderer tidsmessig... Er det noen jeg kan sende en SMS til, f.eks., for å sjekke om det er vits i å ta turen hvis jeg kan være der klokka ni?
Jeg tipper at møtet nok er over rundt kl. 21 pluss/minus. Dette litt avhengig av lengden på auksjonen. Foredraget tar nok ikke mer enn max en halvtime. Det blir lagt inn gode pauser (kafé i samme bygg). Hurtiglodd vil bli solgt i pausene. Medlemsskap kan tegnes på møtet eller giro med hjem for betaling i bank/nettbank.
Bare lurte på hva det er foredrag om?

Blir nok ikke så mye jeg tar med av planter og fisk denne gang, men tar med en varmekolbe og en juwel innvendigpumpe samt en gresk søyle inventar.
Jeg tar med litt planter,en Paradisfisk familie,noen lysrør og kansje noen reker.
ariel
Noen som har med seg rødmunntetraer? Eller et par ap. macmasteri?
Rune Vidar Vestre
Bare lurte på hva det er foredrag om? Blir nok ikke så mye jeg tar med av planter og fisk denne gang, men tar med en varmekolbe og en juwel innvendigpumpe samt en gresk søyle inventar.

Det blir et lite foredrag om DIY-filter
Tar også med et par av Nannacara anomala (Grønn dvergacara)
Jeg tar ikke med fisker eller planter denne gangen.
Tar med ein del luftfiltre, noen innvendige pumper til små kar, bunnfiltre, og noen poser med grus :P
Har ikke minstepris på det jeg tar med meg !!

Ta med penger folkens, og veksel trengs alltid (mynter er en fordel ) !!

Gleder meg noe vannvittigt, til i kveld =)
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap