Vi trøkker til igjen, og har arrangert enda en tur til Sveariket.
Som tidligere år er turen gratis for dem som vil.
Vi gjør som vanlig at de som vil være med betaler et depositum på 100 kroner ved påmelding. Grunnen til det er at vi vil fylle bussen med folk som faktsik skal dra, ikke holde av plasser til folk som bare meldte seg på i tilfelle de ville...
Når du kommer på bussen får du enten pengene tilbake eller kan veksle dem inn i lodd. Det vil bli solgt noen flere lodd også.
Grunnen til at vi gjør det på denne måten er at de som har dårligst råd også skal kunne være med. Det er for mange greit å kjøpe noen ekstra lodd for at en student med vrengte lommer skal bli subsidiert. Mange av de som ikke hadde hatt råd til å være med er kanskje akkurat den personen du gjerne skulle snakket med...
Vi skal ha en konkurranse på turen, kanskje to. Disse er det frivillig å være med på, og bare vinneren blir ropt opp for å klappes for og for å få premien sin.
Først bærer det avsted til Bolaget for litt proviantering. Dette er altså en "voksentur" hvor vi er vant til at det blir feststemning i deler av bussen, og roligere i andre deler.
Så bærer det videre til Universeum hvor det er noen riktig lekre akvarier og mye spennende fisk. De som vil kan gå inn, de som ikke vil slipper, men denne billetten betaler man evt. selv.
Etter Universeum blir det en tur til en riktig snacksen akvariebutikk før vi setter snuten hjemover.
Sett av hele dagen. Det er min sørgelige plikt å røpe at avreisen er på et ukristelig tidlig tidspunkt, nesten midt på natten vil jeg kalle det, men hvis JEG klarer å stå opp bør de fleste andre greie det også.
Vi reiser fra Oslo klokken 0800
Vi sees?
Påmelding ved mail til vår eminente kasserer Anne eller ved betaling av 100 kroners depositum på medlemsmøtet til Oslo Akvarieklubb.
Først til mølla osv...
PC
Oslo Akvarieklubb
OBS OBS!!!!Bildet KAN avvike noe fra den faktiske bussturen...