komme i kontakt med bodø akvarieklubb?

jeg har prøvd å gå inn på siden deres men den er død, eller var det sist gang jeg prøvde.

er det noen her som er medlem der? hvordan funker egentlig det?
Bodø Akvarieklubb
Dessverre er nok Bodø akvarieklubb lagt ned, det var ikke interesse for å fortsette. Det samme med Salten(?) Akvarieklubb, de er vel i utgangspunkte en klubb ennå, men har sjelden møter og sammenkomster
Veldig synd, for jeg er også interesert i å komme i kontakt med samme "sykdom" som meg selv Hehe Kanskje starte egen klubb?
samle nok folk og starte på nytt? eller i alle fall få kontakt med alle i bodø og rundt der som driver slik at man kan kjøpe og selge litt.
Såvidt jeg husker hadde flere der oppe et møte i vår/sommer hvor det var noe bestilling osv. Men ihvertfall noen av disse er mindre interessert nå så ikke vet jeg :P
Bodø akvarieklubb
Hei!
Jeg vet jeg fikk mail fra noen i klubben i forhold til møte, men hadde ikke anledning til å delta. Prøvde å kontakte klubbkontakt pr mail i etterkant, men fikk aldri noe svar.
Synd klubben er lagt ned, men hvis alle er like treige som jeg tidvis er er det vel ikke så mye annet å vente?!

Hiver meg med dersom ny klubb blir startet opp!

Christin, Bodø
bodø akvaklubb
Noen som vet hva som egentlig skal til for å kunne åpne en egen klubb?
For å få den registrert å sånn skikkelig må det vel godkjennes og ditten pg datten gjennom kommune eller slike ting?

Kan jo bære noe å tenke på i hvertfall
Kunne godt ha tenkt meg og bli med
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap