GAK medlemsfest 8/12

Lørdag 8 Desember kl.1600:Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK)
Foredragsholdere:Ian Fuller...........Corydoras
.......................Brian Walsh.........L-maller
.......................Mark Breeze....... Keeping & Breeding Dwarf Cichlides
Pizza og brus, sterkere stoffer må medbringes.Langveisfarende medlemmer blir innkvartert.
Sted:Eidangerhallen.Ca 1 time etter Pizza er det 18års grense.

Jeg ber de som kommer om å gi beskjed til Terje Pedersen(41335282) i god tid.Dette for bestilling av pizza og annet.(gjelder også overnatting)

Jørn
Jørn Kåsa
gleder meg.

Du er ikke den eneste
Nå begynner påmeldingene å strømme på.Dette blir en skikkelig happening.
Gjengen fra "Dahl dyrerike" er påmelt.

Jørn
Vet ikke om jeg kan på lørdagen helt enda,hadde vært gøy! Men på auksjonen dagen etterpå kommer jeg iallefall!
Begynte kl 10? Var det ikke det??
Lars M Natvig
Vet ikke om jeg kan på lørdagen helt enda,hadde vært gøy! Men på auksjonen dagen etterpå kommer jeg iallefall! Begynte kl 10? Var det ikke det??

Vil du virkelig gå glipp av den festen Lars?
Jørn Kåsa
Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK)

Nå skal eg jobbe uansett, men dette er noe som fristet meg.
Selv er eg medlem i Haugaland AK (passer selvfølgelig aldri med møtene), og eg melder meg derfor IKKE inn i en annen klubb). Dette har ingen ting med penger å gjøre.

Likevel ville eg vært fullt villig til å betale for en slik "happening", men altså uten å bli medlem (ser bort i fra scenarioet med å betale medlemskap for så å rive "medlemskortet").

Dette er ikke kritikk; dere står selvfølgelig fritt til å gjøre det på den måten dere finner best. Men dere kunne fått mer penger i klubbkassa på en annen måte kanskje. Når dere får tak i slike kapasiteter skal det selvfølgelig ikke være gratis, men litt viktig å spre det glade budskap også (uten å kreve medlemskap).
Donald
[QUOTE=Jørn Kåsa]Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK)

Nå skal eg jobbe uansett, men dette er noe som fristet meg.
Selv er eg medlem i Haugaland AK (passer selvfølgelig aldri med møtene), og eg melder meg derfor IKKE inn i en annen klubb). Dette har ingen ting med penger å gjøre.

Likevel ville eg vært fullt villig til å betale for en slik "happening", men altså uten å bli medlem (ser bort i fra scenarioet med å betale medlemskap for så å rive "medlemskortet").

Dette er ikke kritikk; dere står selvfølgelig fritt til å gjøre det på den måten dere finner best. Men dere kunne fått mer penger i klubbkassa på en annen måte kanskje. Når dere får tak i slike kapasiteter skal det selvfølgelig ikke være gratis, men litt viktig å spre det glade budskap også (uten å kreve medlemskap).

Det er for at medlemene skal få noe(eksklusift)igjen for medlemskapet.
Når det gjelder penger tror jeg vi har nok.
Så klubben spanderer Pizajulebord med foredrag av 3 verdenstopper.
Kan jo ikke sleppe inn annet en medlemmer på sånt Terje.

Jørn
Vi er vel egentlig helt på linje, Jørn

Eg hadde gladelig betalt 500 kroner for et slikt fantastisk arrangement, men vil altså ikke betale 200 kroner for å bli medlem (dette høres noldus ut, men kan løses enkelt ved at man ikke kan bli medlem siste uken).
Eg og mine prinsipper (skrives vel snart bok om oss)

P.S. En klubb har alltid behov for mer penger Det kommer jo medlemmene til gode.
Jørn Kåsa
Lørdag 8 Desember kl.1600:Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK) Foredragsholdere:Ian Fuller...........Corydoras .......................Brian Walsh.........L-maller .......................Mark Breeze....... Keeping & Breeding Dwarf Cichlides Pizza og brus, sterkere stoffer må medbringes.Langveisfarende medlemmer blir innkvartert. Sted:Eidangerhallen.Ca 1 time etter Pizza er det 18års grense. Jeg ber de som kommer om å gi beskjed til Terje Pedersen(41335282) i god tid.Dette for bestilling av pizza og annet.(gjelder også overnatting) Jørn

Husk å ringe til Terje.
[QUOTE=Donald]Vi er vel egentlig helt på linje, Jørn

Eg hadde gladelig betalt 500 kroner for et slikt fantastisk arrangement, men

Du får sikkert lov å slipe inn om du vil betale 500,- Så det er bare å ta turen.

Mvh
Erik Rune

Innbiller meg at jeg har meldt o fra om at jeg og Arne kommer, men vi har ikke ringt til Terje, er det kanskje ikke blitt registrert da? Er dette et mobilnummer, så jeg kan sende en melding?
Gry
Innbiller meg at jeg har meldt o fra om at jeg og Arne kommer, men vi har ikke ringt til Terje, er det kanskje ikke blitt registrert da? Er dette et mobilnummer, så jeg kan sende en melding?

Det er det.

Jørn
Fikk akkurat svar om at vi er registrert. Phu!! Da sjåast me te laurdag!
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap