- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- GAK medlemsfest 8/12
GAK medlemsfest 8/12
Lørdag 8 Desember kl.1600:Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK)
Foredragsholdere:Ian Fuller...........Corydoras
.......................Brian Walsh.........L-maller
.......................Mark Breeze....... Keeping & Breeding Dwarf Cichlides
Pizza og brus, sterkere stoffer må medbringes.Langveisfarende medlemmer blir innkvartert.
Sted:Eidangerhallen.Ca 1 time etter Pizza er det 18års grense.
Jeg ber de som kommer om å gi beskjed til Terje Pedersen(41335282) i god tid.Dette for bestilling av pizza og annet.(gjelder også overnatting)
Jørn
Foredragsholdere:Ian Fuller...........Corydoras
.......................Brian Walsh.........L-maller
.......................Mark Breeze....... Keeping & Breeding Dwarf Cichlides
Pizza og brus, sterkere stoffer må medbringes.Langveisfarende medlemmer blir innkvartert.
Sted:Eidangerhallen.Ca 1 time etter Pizza er det 18års grense.
Jeg ber de som kommer om å gi beskjed til Terje Pedersen(41335282) i god tid.Dette for bestilling av pizza og annet.(gjelder også overnatting)
Jørn
Postet 11.11.07 kl 10:55
Endret: 25.11.07 kl 01:25
Postet 17.11.07 kl 18:05
Postet 17.11.07 kl 18:25
Postet 25.11.07 kl 02:14
Postet 25.11.07 kl 03:10
Postet 02.12.07 kl 23:49
Jørn KåsaHyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK)
Nå skal eg jobbe uansett, men dette er noe som fristet meg.
Selv er eg medlem i Haugaland AK (passer selvfølgelig aldri med møtene), og eg melder meg derfor IKKE inn i en annen klubb). Dette har ingen ting med penger å gjøre.
Likevel ville eg vært fullt villig til å betale for en slik "happening", men altså uten å bli medlem (ser bort i fra scenarioet med å betale medlemskap for så å rive "medlemskortet").
Dette er ikke kritikk; dere står selvfølgelig fritt til å gjøre det på den måten dere finner best. Men dere kunne fått mer penger i klubbkassa på en annen måte kanskje. Når dere får tak i slike kapasiteter skal det selvfølgelig ikke være gratis, men litt viktig å spre det glade budskap også (uten å kreve medlemskap).
Postet 03.12.07 kl 00:40
Donald[QUOTE=Jørn Kåsa]Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK)
Nå skal eg jobbe uansett, men dette er noe som fristet meg.
Selv er eg medlem i Haugaland AK (passer selvfølgelig aldri med møtene), og eg melder meg derfor IKKE inn i en annen klubb). Dette har ingen ting med penger å gjøre.
Likevel ville eg vært fullt villig til å betale for en slik "happening", men altså uten å bli medlem (ser bort i fra scenarioet med å betale medlemskap for så å rive "medlemskortet").
Dette er ikke kritikk; dere står selvfølgelig fritt til å gjøre det på den måten dere finner best. Men dere kunne fått mer penger i klubbkassa på en annen måte kanskje. Når dere får tak i slike kapasiteter skal det selvfølgelig ikke være gratis, men litt viktig å spre det glade budskap også (uten å kreve medlemskap).
Det er for at medlemene skal få noe(eksklusift)igjen for medlemskapet.
Når det gjelder penger tror jeg vi har nok.
Så klubben spanderer Pizajulebord med foredrag av 3 verdenstopper.
Kan jo ikke sleppe inn annet en medlemmer på sånt Terje.
Jørn
Postet 03.12.07 kl 02:02
Vi er vel egentlig helt på linje, Jørn
Eg hadde gladelig betalt 500 kroner for et slikt fantastisk arrangement, men vil altså ikke betale 200 kroner for å bli medlem (dette høres noldus ut, men kan løses enkelt ved at man ikke kan bli medlem siste uken).
Eg og mine prinsipper (skrives vel snart bok om oss)
P.S. En klubb har alltid behov for mer penger Det kommer jo medlemmene til gode.
Eg hadde gladelig betalt 500 kroner for et slikt fantastisk arrangement, men vil altså ikke betale 200 kroner for å bli medlem (dette høres noldus ut, men kan løses enkelt ved at man ikke kan bli medlem siste uken).
Eg og mine prinsipper (skrives vel snart bok om oss)
P.S. En klubb har alltid behov for mer penger Det kommer jo medlemmene til gode.
Postet 03.12.07 kl 03:10
Jørn KåsaLørdag 8 Desember kl.1600:Hyggekveld forbeholt medlemmer(det står alle fritt å melde seg inn i GAK) Foredragsholdere:Ian Fuller...........Corydoras .......................Brian Walsh.........L-maller .......................Mark Breeze....... Keeping & Breeding Dwarf Cichlides Pizza og brus, sterkere stoffer må medbringes.Langveisfarende medlemmer blir innkvartert. Sted:Eidangerhallen.Ca 1 time etter Pizza er det 18års grense. Jeg ber de som kommer om å gi beskjed til Terje Pedersen(41335282) i god tid.Dette for bestilling av pizza og annet.(gjelder også overnatting) Jørn
Husk å ringe til Terje.
Postet 04.12.07 kl 07:43
Postet 04.12.07 kl 21:23
Postet 04.12.07 kl 23:02
Postet 04.12.07 kl 23:13
Postet 04.12.07 kl 23:31