Haugaland AK - april 2008

Mandag 7. april kl. 19 er det klubbmøte igjen på Gamle Slaktehuset i Haugesund. På dette møte blir det bl.a. utdeling av oppdrettsdiplomer, ikke så rent få heller. Alle som har meldt inn oppdrett i 2007 vil få tildelt diplom for hver art de har drettet. Se kalender for mer informasjon.

I tillegg vil det bli "påmelding" til Bergenstur 12. april. Det blir noen biler som drar nordover.

Selvsagt blir det også auksjon etter foredraget.

Håper dere fyller opp bilene med hyggelige akvarister og spennende objekter til Bergensturen.

Etter siste møte i Bergen var følgende fisk på ønskelisten

Killi
Corydoras
Apistogramma

Men det er bare å ta med av overskuddet.
Siden det skal deles ut mange oppdrettsdiplomer er det vel noe yngel som kan selges.

Rune
Ja, Rune, jeg skal si deg at det er mange oppdrettsdiplomer som skal deles ut! Vi snakker en bunke på minst et par kilo. Signert på styremøte i kveld, men gjenstår ennå artsnavn som skal påføres før møtet på mandag (det tar tid vil jeg tro!). Det er ikke å stikke under en stol at jeg angret litt på styrejobben i klubben når man må signere en så stor haug med diplomer Skrivekrampe er vel det jeg kjenner i armen og hånda nå
Gleder meg!! Tar med 6 stk C. Aeneus
Husk klubbmøtet mandag folkens!

Noen som tar med noe spennende til auksjonen mandag?

Om jeg får tid fanger jeg nok inn noen guppy, det "yrer" sånn av yngel i karet at det er håpløst å få vann oppi posen der

Om noen har skjell fra Tanganyika som passer til mindre munnrugere-ta det med
Alf Ole er tilbake fra Malawi og har kanskje med seg sneglehus derfra som kan funke i et Tanga-kar

Aha- han hadde noen med seg en annen gang husker jeg, til anstendig pris (ihvertfall minsteprisen) så det får jeg håpe på

Mon tro om han vil bytte i ørten guppy?

Minner gjerne om denne igjen Håper mange kommer. Det er 28 oppdrettere i klubben som skal få tildelt sine diplomer mandag kveld!

Du må ikke skremme folk med de diplomene Bjarne
Hehe... Ja, du må fram du også Karl Inge

Etter å ha skrevet navn på dretter og artsnavn på latin på et par hundre diplomer så forventer jeg nesten at oppdretterne kommer på møtet mandag kveld Det er nemlig rimelig nervepirrende å skrive på dyre diplomer med vannfast tusjpenn, ingen feilmargin!

Jeg tar med noe planter tror jeg til auksjonen. Regner med det blir litt Najas, hornblad og trolig Ludwigia arcuata x repens.

Regner med at det er mulighet for å få diplomet ved en senere anledning? Må desverre jobbe ettermiddag i dag...
Det var synd Vidar A. En pen bunke diplomer får du ved neste anledning
Karl Inge S
Aha- han hadde noen med seg en annen gang husker jeg, til anstendig pris (ihvertfall minsteprisen) så det får jeg håpe på :) Mon tro om han vil bytte i ørten guppy? :)

Jeg regner med at Alf Ole kommer i kveld og han har sikkert med seg "ferske" sneglehus fra Malawi da
Flott pose med sngelskall fra malawi til mitt fremtidige afrikakar

Røk dessuten på et lekspar VF Honninggurami :o aner ikke hvorfor men det er noe som klikker litt når man hører ordene "lekspar" og "VF" ... ublu pris- 70kr
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap