Storauksjon kristiansand ak, 07.05

Kl. 19.00 denne onsdagen inviterer vi til vårens storauksjon

Adressen er Marviksveien 106 (med mindre det blir veldig mange, da finner vi et større lokale når dagen nærmer seg).

Innlevering av objekter skjer fra kl 18.00.

ALLE ER HJERTELIG VELKOMMEN!!
Auksjon
I og med at denne blir holdt på en onsdag blir den ganske lokal.

Har dere ikke vurdert og legge den til en helg?.
Det stemmer det at den blir litt "lokal" Men det har tidligere vist seg at det kommer deltakere fra store deler av Agder.

Imidlertid vil det bli en auksjon i forbindelse med Høsttreff 2008 lørdag 20. september.

Denne auksjonen holdes i forbindelse med at vi får besøk av Frank Shäfer fra Tyskland som skal holde 2 foredrag. Mer informasjon om treffet vil kommer her samt i egne tråder på forumene.

Mvh
Håkon
Poser
Tar dere med poser for salg på neste klubbmøte?
Ja fiskeposer er ferdig pakket og klar til neste klubbmøte...

Så nå er det bare å planlegge hva som skal med på auksjonen.

Vil samtidig minne ALLE om at fisk SKAL være godt pakket.

Feil eller dårlig pakket fisk vil bli pakket om og eventuell ny pose belastet selger. Dersom det er fisk som er så feil pakket at det ikke har hensikt å pakke om vil bli returnert til selger.

Dersom det benyttes fryseposer til å pakke fisk så sørg for at det er dobbel pose og at hjørnene er tapet opp.

Husk også å merke ALLE poser med hva de inneholder Art og antall m/kjønnsfordeling dersom det er mulig å se.

Klubbens medlemmer benytter sine faste selger nr.

Andre som skal selge noe på auksjonen, og har en del objekter kan ta kontakt med klubben v/kasserer for tildeling av selgernr. Kontakt info finner du her

Vi håper at mange skal finne veien til auksjonen
Hva tar dere med på auksjonen? To uker til det braker løs nå!!!
Jeg tar med meg:

Apistogramma Hongsloi VF avlspar
Par L-269
Rena Luftpumpe

Har også en del artemiaegg. Om det er interesse for det post her, ellers lar jeg det ligge hjemme.

Jeg tar med et par poser med noen unge Ancistrus sp. i hver. Kanskje også to unge Ancistrushanner.

Flyteplanter:
Riccia fluitans
Salvinia natans
Ceratopteris cornuta
Limnobium laevigatum
Pistia stratoites
Hei
må man være medlem i en akvarieklubb,eller kan alle komme.

hilsen jose
jose
må man være medlem i en akvarieklubb,eller kan alle komme. hilsen jose

Alle er HJERTELIG velkommen!!
Haugesund
Vurderer å ta turen fra Haugesund, men da hadde det vært kjekt med flere hint om hvilke objekter som vil bli lagt ut. Om det er "verdt" turen ned....

Hei Sigve..

Kjempe koselig med langveis besøk på en onsdags kveld..

Skal ta å sparke litt i klubbensmedlemmer å få dem til å legge ut hva de tenker å ta med på auksjonen..

Dersom du har behov for veiledning mht kjøring til lokale mv. ta kontakt på mobil 982 40 993

Mvh
Håkon
Jeg tar med en pose eller 2 med cory Shultzi (gold shoulder) og noen indiske kloreker. Finner sikkert noe mer også etterhvert.
Jeg tar med en gruppe på 8 voksne, viltfangede Corydoras sodalis
Tar med noen guppi Tena Ecuador, en Sewellia lineolata som trenger litt selskap
samt noen Cherrybarber. Om jeg kan skille kjønn er det mulig det dukker opp et par apistogramma baenschi (inka) også.
Jeg tar med noen lokasjonsguppy:

Poecilia reticulata Enfocal, Santa Cruz de la Sierra, Santa Cruz. Bolivia, 2007
Poecilia reticulata Caracas. Venezuela
Poecilia reticulata Tena. Equador

Jeg tar også med et par poser VF/ F1 Rivulus hartii.
R. hartii er en relativt stor killi (ca. 10-12 cm). Den er sigarformet med rød analfinne og knall gule streker over og under på halefinnen til hannene
Jeg har også ett par mundrugende kampfisk jeg tenkte jeg skulle ta med, betta Pugnax phttp://akvaforum.no/profile.cfm?id=5173 En morsom fisk som ikke så ofte er og finne i butikkene.
Heisann.

Driver og roter/ rydder litt for å se hva jeg kan ta med meg. Får jeg det til så kommer jeg og tar med meg litt forskjellig som også kan være interessant for folk som ikke er medlemmer. For her må jo "alle" komme.
Kom og kjøp fisk og planter til meget fordelaktige priser.
Dere som ikke er medlemmer kan jo også ta med akvarierelaterte ting dere vil selge.
Akvarier, lys, utstyr, fisk, planter osv.

Er det flere som har tenkt å komme er det lurt om dere nevner det i denne tråden. For jo fler som sier ifra jo mer interessent er det for selgerene å ta med seg litt mer, og kjøperne får ennå flere ting å glede seg til.
Oioi som e gleder meg
jeg tar med meg en stor (gul) pleco , ansistrus , 2 gullfisk, 3 koi , og noe annet jeg finner oppi der
Minner om auksjonen på onsdag
Vi ses!!
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap