- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Indre østfold akvarieklubb - sesongstart og 1 års jubileum
Indre østfold akvarieklubb - sesongstart og 1 års jubileum
Onsdag 3 september klokken 19.00 starter klubben opp igjen.
Vi møtes i våre nye lokaler på Askim VGS. Parkering på den nederste p-plassen.
Klubben feirer i disse dager 1 år og dette vil vi feire sammen med medlemmene. Det vil bli en Quiz med flotte premier fra våre sponsorer, auksjon, loddsalg og mat- og drikkeservering.
Ønsker alle medlemmer hjertelig velkomne!
Mvh Linda
Styreleder IØAK
Vi møtes i våre nye lokaler på Askim VGS. Parkering på den nederste p-plassen.
Klubben feirer i disse dager 1 år og dette vil vi feire sammen med medlemmene. Det vil bli en Quiz med flotte premier fra våre sponsorer, auksjon, loddsalg og mat- og drikkeservering.
Ønsker alle medlemmer hjertelig velkomne!
Mvh Linda
Styreleder IØAK
Postet 27.08.08 kl 08:43
Postet 27.08.08 kl 09:15
Postet 27.08.08 kl 09:28
Postet 27.08.08 kl 09:32
Postet 02.09.08 kl 09:02
Postet 02.09.08 kl 09:08
Postet 03.09.08 kl 08:45
Postet 03.09.08 kl 08:54
Hehe... Ken da.. må ikke skremme de sjelene i klubben som er litt sarte da..hehe.. jeg er ikke så farlig egentlig....hehe..
...men møtet i kveld er møtet man ikke brude gå glipp av. Flotte premier fra våre sponsorer, god mat og hyggelig selskap.
Nevner igjen at møtet er klokken 19.00 på Askim VGS, vammaveien 10D, Askim.
Mvh Linda
...men møtet i kveld er møtet man ikke brude gå glipp av. Flotte premier fra våre sponsorer, god mat og hyggelig selskap.
Nevner igjen at møtet er klokken 19.00 på Askim VGS, vammaveien 10D, Askim.
Mvh Linda
Postet 03.09.08 kl 10:02
Alle som skjenner Ken vet at han ikke er så farlig, tverimot, en hyggelig kar som brenner og ånder for hobbyen sin. Kanskje litt overentusiastisk enkelte ganger, men god på bunnen .
Jeg gleder meg som en liten unge til i kveld, har til og med avlyst et annet møte for å komme. Det blir vel kaffe og kaker?
Jon
Jeg gleder meg som en liten unge til i kveld, har til og med avlyst et annet møte for å komme. Det blir vel kaffe og kaker?
Jon
Postet 03.09.08 kl 10:09
Jon BruceAlle som skjenner Ken vet at han ikke er så farlig, tverimot, [B]en hyggelig kar som brenner og ånder for hobbyen sin[/B]. Kanskje litt overentusiastisk enkelte ganger, men god på bunnen :-). Jeg gleder meg som en liten unge til i kveld, har til og med avlyst et annet møte for å komme. [B]Det blir vel kaffe og kaker[/B]? Jon
Ken er en kjempekar han. Og en v de få jeg kjenner som alltid er blid. Hele tiden. Har til dags dato aldri sett Ken sint eller sur. En fyr det er umulig å bli sint på..hehe..
Kaffe og kaker...tja, trenger man det da??? Hehe... skal love deg at det blir kaffe og kaker. Og noe annet godt, men det sier jeg ikke bort..hehe..
Mvh Linda
Postet 03.09.08 kl 10:49