Indre østfold akvarieklubb - sesongstart og 1 års jubileum

Onsdag 3 september klokken 19.00 starter klubben opp igjen.
Vi møtes i våre nye lokaler på Askim VGS. Parkering på den nederste p-plassen.

Klubben feirer i disse dager 1 år og dette vil vi feire sammen med medlemmene. Det vil bli en Quiz med flotte premier fra våre sponsorer, auksjon, loddsalg og mat- og drikkeservering.

Ønsker alle medlemmer hjertelig velkomne!

Mvh Linda
Styreleder IØAK
Jeg har fått streng beskjed av Ken om å møte opp, så da har jeg vel ikke noe valg .

Jon

Jon Bruce
Jeg har fått streng beskjed av Ken om å møte opp, så da har jeg vel ikke noe valg :-). Jon

Har ikke noe valg du Jon.
Vet hvor du bor og kommer å "knuser"karene dine vis du ikke møter opp.
Hehe... ser det er duket for et skikkelig koselig møte..hehe..

Flott at du tar turen Jon. Koselig med flere medlemmer..

Mvh Linda
Da er det en dag igjen til møte i akvarieklubben og vi gleder oss.

Alle gamle, unge og nye medlemmer bes møte opp på Askim VGS i morgen for å feire 1 årsdagen vår.

Det blir en quiz med flotte premier og mye moro.

Møt opp!!

Mvh Linda
Forventer meg masse nye og gamle medlemer på dette møtet.
Idag er dagen folkens!!

Møt opp!

Mvh Linda
Ja hør på "sjefen"nå, møt opp ellers så blir det "bråk".
Hehe... Ken da.. må ikke skremme de sjelene i klubben som er litt sarte da..hehe.. jeg er ikke så farlig egentlig....hehe..

...men møtet i kveld er møtet man ikke brude gå glipp av. Flotte premier fra våre sponsorer, god mat og hyggelig selskap.

Nevner igjen at møtet er klokken 19.00 på Askim VGS, vammaveien 10D, Askim.

Mvh Linda

Alle som skjenner Ken vet at han ikke er så farlig, tverimot, en hyggelig kar som brenner og ånder for hobbyen sin. Kanskje litt overentusiastisk enkelte ganger, men god på bunnen .
Jeg gleder meg som en liten unge til i kveld, har til og med avlyst et annet møte for å komme. Det blir vel kaffe og kaker?

Jon
Jon Bruce
Alle som skjenner Ken vet at han ikke er så farlig, tverimot, [B]en hyggelig kar som brenner og ånder for hobbyen sin[/B]. Kanskje litt overentusiastisk enkelte ganger, men god på bunnen :-). Jeg gleder meg som en liten unge til i kveld, har til og med avlyst et annet møte for å komme. [B]Det blir vel kaffe og kaker[/B]? Jon

Ken er en kjempekar han. Og en v de få jeg kjenner som alltid er blid. Hele tiden. Har til dags dato aldri sett Ken sint eller sur. En fyr det er umulig å bli sint på..hehe..

Kaffe og kaker...tja, trenger man det da??? Hehe... skal love deg at det blir kaffe og kaker. Og noe annet godt, men det sier jeg ikke bort..hehe..

Mvh Linda
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap