Auksjon 3. des Kristiansand

Hørte dette her, aldri vært på auksjon før.. Blir det salg av alt fra fisk til akvarier?

Skulle gjerne skaffet meg et akvarium med litt størrelse ^^,

Dette er en auksjon hvor det stort sett er fisk og planter, og mye kan du få billig!
Av og til dukker det opp akvarier, men alt avhenger jo av hva folk tar med
Velkommen!!
Jeg tror kanskje at jeg tar med meg en 75 liter... men det er ikke helt sikkert. har en del corydoras yngel som går i det karet så da kan det hende at det ikke går... men jeg skal prøve.
Jeg tar med en trio Apistogramma macmasteri

Andre som vet hva de vil ta med neste onsdag?
75 liter

tre store røde regnbuefisk

to kysseguramier

noen sebrafisk(hvis jeg grier og fange dem)

Ungfisk av sverddragere

noen corydoras hvis ikke de blir solgt før den tid.
Jeg ryddet litt i akvarierommet i går,og fant ett par innvendige rensepumper,en liten luftpumpe og en varmekolbe. Garanterer att tingene virker på kjøpstidspunktet,men selges ellers uten garanti da det er brukte ting.
Inaktiv bruker
jeg tar med
...................................
sansnegler
eplesnegler
kansje 5 corydoras aneus
og kansJe 3 ansistruser
Ancistrus og javamose kommer
Inaktiv bruker
en litten forandring i hva jeg tar med meg
...................................
sansnegler
eplesnegler
kansje 5 corydoras aneus
og kansJe 3 ansistruser
1 hand og 2 hoer av tena ekvador guppy
Vi må vel ikke ta med noe? Tror ikke jeg har noe interresant :P
Christine Fishlover

Nei,det er ikke nødvendig og ta med noe,men dersom det er noe du vil selge så er det fritt til og ta med.
Håper mange kan komme.

Christine Fishlover

Selgere og kjøpere er akkurat like velkomne!!!
Det blir pizza fra pizzabakeren for de som vil ha på onsdag
Vi gjør det så enkelt at vi bestiller til de som vil ha, og gjør opp på stedet.
Ellers blir det vafler, kaffi og brus som vanlig

Vel møtt!!
Inaktiv bruker
en litten forandring i hva jeg tar med meg
................................................................................................................
av snegler jeg tar med meg så er det
................................................................................................................
sansnegler
8 eplesnegler
................................................................................................................ av fisker jeg tar med meg så er det
5 corydoras aneus
3 ansistruser
1 hand og 2 hoer av tena ekvador guppy
jeg tar å med meg 1 Yasuhikotakia modesta
og en priket knuremalle
og jeg skal ha med meg noen planter
av planter jegsal ha med meg så er det
jeg tar med noen avlegere av Ludwigia repens
jeg tar kansje med meg noen avlegere på vaspest

sån det var allt jeg skal ha med meg på auksjonen til onsdag =
75 literen er nå solgt så den tar jeg ikke med på auksjon.
Tar med litt maller med størrelse på ca 15cm.

1xgibbiceps
3xpleco
Lurte på om det bare er medlemme som kunne ta med seg å selge eller om andre og kunne, var der på forrige møte, og ville gjerne kommet i morgen også, men så har jeg teorikurs som slutter halv 8 også da, så hadde det blitt dumt å komme sent også eller?
På forhånd takk
Zeñorita
Lurte på om det bare er medlemme som kunne ta med seg å selge eller om andre og kunne, var der på forrige møte, og ville gjerne kommet i morgen også, men så har jeg teorikurs som slutter halv 8 også da, så hadde det blitt dumt å komme sent også eller? På forhånd takk

Alle kan komme, alle kan selge og alle kan kjøpe
Vel møtt kl. halv 8! Auksjonen er kanskje begynt da, men det er nok en del objekter igjen
Jeg minner om at de som betaler 2009-kontigenten til Håkon idag får 50 kr rabatt!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap