- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Oak's januar møte
Oak's januar møte
Postet 18.12.08 kl 17:03
Postet 05.01.09 kl 15:55
Postet 07.01.09 kl 00:10
Inaktiv bruker
bare for medlemmer av Oak?
Postet 07.01.09 kl 00:13
Postet 07.01.09 kl 01:07
Postet 07.01.09 kl 14:43
Christian Nylandbare for medlemmer av Oak?
Møtene er åpne for alle, absolutt - så det er bare for alle interesserte å ta seg en tur for å sjekke om det er noe for en. Helt uforpliktende.
Det ligger mer info på akvarieklubb.no, men for nye så er lokalene på Oppsal Samfunnshus, rett ved Oppsal Senter. Kommer man kollektivt så stopper f.eks. t-banen på Oppsal og derfra er senteret på andre siden av veien, og samfunnshuset på baksiden av senteret igjen. Andre etasje i samfunnshuset og andre døra til høyre, om jeg ikke husker helt feil. Men det er bare å se etter folk som bærer på frysebagger el.l. så skjønner man at man er på rett sted.
Utover programmets faste poster som foredrag, loddsalg med månedens fisk og -plante som premie, samt auksjon har også klubben et stort utvalg av akvarielitteratur som jeg selv setter stor pris på. Er endel bøker i hobbyen vår som ikke nødvendigvis er så lett å få tak i (eller billige i innkjøp), så da er det fint å kunne låne de.
Foredraget denne gangen gleder jeg meg til, saltvann er jo drømmen for mange - og det skal bli spennende å høre litt mer om dette og finne ut mer konkret hvor "uoppnåelig" det er. Det blir sikkert mye flotte bilder også, og slik jeg kjenner Tom fra tidligere foredrag så er han en fyr med peiling, så dette blir bra.
Møtet begynner kl 19, forøvrig. Og for de som kommer rett fra jobb el.l. så er det alltids mat å få kjøpt i form av påsmurte rundstykker og pølser, samt kaffe og brus, selvsagt.
Postet 07.01.09 kl 23:20
Endret: 07.01.09 kl 23:22
Postet 08.01.09 kl 15:18