Oslo akvarieklubb på facebook! :)

Tenkte jeg bare skulle informere om at OAK har en gruppe på facebook for dere som ønsker å holde dere litt oppdatert på hva som skjer i klubben.

Gruppa har eksistert en liten stund, men den har ligget litt brakk.

Klubben er i farta for tiden så vi har også oppdatert denne gruppa med arrangementer og kontaktinfo for de som er nysgjerrige på medlemskap i klubben og litt om hva som skjer i Norges eldste akvarieklubb.

Melder dere dere inn i gruppa så vil dere få påminnelser noen dager i forkant av hvert arrangement; en grei måte å få med seg hva som skjer. Gruppa er selvsagt åpen for alle, ikke bare klubbens medlemmer. Alle som vil følge litt med kan melde seg på.

Dere finner enten gruppa ved å søke på "Oslo Akvarieklubb" på facebook, eller dere kan gå direkte til gruppa ved å følge denne linken:

Gøy om vi får endel medlemmer i gruppa, er diskusjonsforum der hvor vi kan prate om litt klubb-relaterte ting som ikke nødvendigvis passer her på forumet bl.a. Vi kan jo også legge ut bilder fra møtene, turene og auksjonene, så jeg tror dette kan bli bra.
Bare en liten påminnelse om denne her, for de som ønsker å holde seg oppdatert på hva som skjer i klubben. Meld deg inn i gruppa så vil du få invitasjoner i forkant av klubbens arrangmenter.

Tar gjerne i mot innspill og kommentarer.
Tar sjansen på en påminnelse på denne her.

Meld deg inn i gruppa, og få info om hva som skjer i forkant av hvert arrangement så du ikke går glipp av noe...
Det er bare å melde seg inn for de som ønsker å holde seg oppdatert på hva som skjer i Norges eldste og en av landets mest aktive akvarieklubber.

Gruppa er nå oppdatert med datoene for klubbmøtene i 2010 samt et par klubbturer nå til våren. Det blir helt sikkert flere arrangementer enn dette, så meld deg inn i gruppa for å få med deg infoen først!

Gruppa på facebook finner dere her.

Ha en fortsatt god jul og ikke minst et flott akvarieår 2010!
Jeg minner om denne. Meld deg gjerne inn på facebook-gruppa for å få med deg ting litt før alle andre, og for å få automatisk innkallelser til møter og annet stæsj som arrangeres av Oslo AK. Vi er nå på 90 medlemmer, klarer vi 100?
Hva er feil.
Joakim jobber som bare det med OAK, men det er ikke en sjel som svarer en dritt. Jeg har forstått at OAK har opptil flere medlemmer, og det er deres ansvar å støtte opp.
Du blir ikke automatisk koblet til forpliktelser ved å svare på denne tråden. Svar på tråden og meld evt. på Tryneboka.
Dessuten et tips til styret:
Det er vel ikke bare Joakim som skal presentere styret på nett? Alle i Styret har et ansvar for å hølge opp forumstråder og Trynebokaktiviteter.

Hilsen Jon.
Josti
Hva er feil. Joakim jobber som bare det med OAK, men det er ikke en sjel som svarer en dritt. Jeg har forstått at OAK har opptil flere medlemmer, og det er deres ansvar å støtte opp. Du blir ikke automatisk koblet til forpliktelser ved å svare på denne tråden. Svar på tråden og meld evt. på Tryneboka. Dessuten et tips til styret: Det er vel ikke bare Joakim som skal presentere styret på nett? Alle i Styret har et ansvar for å hølge opp forumstråder og Trynebokaktiviteter. Hilsen Jon.

Vet ikke helt hva du mener med dette innlegget. Tror ikke Joakim prøver å få svar i denne tråden. Han bare minner klubbens medlemer om at de kan melde seg inn i klubbens facebook gruppe. Joakim er Oslo Akvarieklubbs leder og det er naturlig at det er han som fronter klubben på nett.
Legger inn en liten melding om at vi har nå gått bort fra "gruppe"-formatet og over til "sider". Den gamle siden blir derfor lagt ned og erstattet med den nye som dere finner på følgende adresse: facebook.com/osloakvarieklubb

Gå inn på siden og klikk "liker", så får du holdt deg oppdatert på alt som skjer i klubben. Vi har lagt ut noen bilder og videoer, men mer innhold kommer fortløpende.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap