oslo akvarieklubb - klubbmøte torsdag 2.april. foredrag: indonesia (morten ask)

Da nærmer det seg nytt klubbmøte. Torsdag 2. april kl. 19 på Oppsal Samfunnshus som vanlig. Møtet er åpent for alle, medlemmer og nysgjerrige.

Denne gangen får vi besøk av Morten Ask fra Grenland Akvarieklubb som skal holde et foredrag fra en fangsttur til Indonesia. Dette blir et spennende og lærerikt foredrag.

Vi drar også i gang hjemmekonkurransen hvor alle medlemmer kan melde seg på og få sine akvarier vurdert. Det blir informert litt om regler og fremgangsmåte på dette april-møtet.

Som alltid er det også loddsalg med spennende premier, samt klubbauksjon hvor det er mulig å finne spennende objekter til en rimelig penge.

Det er mat og drikke å få kjøpt på møtene.

For mer info om Oslo Akvarieklubb, sjekk www.akvarieklubb.no

Vi sees?
Jeg tar med mikromark, limnobium, hornblad, og hydroctyle.

Er det noe interesse for Tanganyikafisk, eller blir det for sært?

Jeg tenkte å ta med en gruppe på 5stk. små prinsessen av Burundi - Neolamprologus brichardi, men gidder ikke stresse fisken hvis ingen egentlig vil ha.
Si fra før halv sju, så ta jeg med.
Jeg tar med noen eks av Blehers Discus vol. 1 som vi har fått tilsendt i forb. med symposiet. Dere som ikke har anledning å komme på symposiet kan da få kjøpe den nå. €89 er utsalgsprisen, noe som tilsvarer ganske nøyaktig 800,-. Da slipper dere frakten på en 130-140 kroner om man bestiller rett fra nettbutikken til Bleher (www.aquapress-bleher.com).

Kan virkelig anbefales, kjempebok! 670 sider med mye interessant info. Boka er utsolgt fra Amazon og selges ikke i noen norske nettbutikker såvidt jeg vet.
Jeg vil på vegne av OAK takke Morten for et flott foredrag.Det var også velig hyggelig å møte flere fra Grenland som var med inn til Oslo for anledningen.Meget sporty gjort midt i uka.
Det er hyggelig å fortsatt se så mange oppmøtte ,selv om våren og solen har begynt å vise ansikt.

GOD PÅSKE

Jan
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap