Hvor og hvem er trondheim akvarieklubb

jeg har læst og leitet inne hær Ganske lenge etter trondheim akvarieklubb. vet det var møte en dag hær. men fikk itj tia te å dra. men Hær inne står de ingenting om dæm. snodig

vil bli medlem jeg å :P hehe
Joakim
Google er vår venn! :) [URLBLOCK1]

jojo men inne hær.. Det er ikke en liten akvtivitet på de en gang. har jo sjed den siden
Snakket med en i styret, de jobber med saken, klubben er aktiv men har ikke vært flinke nok til å profilere seg her på akvaforum.no eller på hjemmesiden sin.

F
Fart66
Snakket med en i styret, de jobber med saken, klubben er aktiv men har ikke vært flinke nok til å profilere seg her på akvaforum.no eller på hjemmesiden sin. F

når dette sjer så bli det bra.. er du medlem eller?? er det bare å gjøre slik det står på siden dæmers. men det sjer jo ikke så my som i andre klubber. ser andre klubber drar på turer osv. det hadde vært konge d
Er ganske fersk i akvariehobbyen selv og er ikke medlem i klubben, men har vært i kontakt med en som er aktiv, han sier det bare er å stikke innom på møtene, tidspunktet stemmer. (ta kontakt med RER her på forumet)

Jeg skal prøve å få tid til å stikke innom en gang for å se hva som skjer.

F
Tilfeldig bekjentskap
© Kent Evenrud
Reklame for plussmedlemskap