JungelTreff og storauksjon 24-25.10

Vestfold, Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer jungeltreff 24. og 25 oktober. Sted: Eidangerhallen i Porsgrunn.

Det blir foredrag på lørdag, fest på kvelden og auksjon på søndag. Det er gratis adgang for alle, og muligheter for å overnatte for de som kommer langveisfra.

Alf Stalsberg holder foredrag om Dam
Kim Mathisen fra Danmark holder foredrag om reker
Ian Fuller holder foredrag om maller.

Det blir også utstilling av en del fisk, og mulighet for mye sosial fiskeprat.

Sett av helgen! Alle er velkomne.

For oppdateringer se gjerne kalender.
er jo selvsagt en av de 4 helgene i høst jeg absolutt ikke kan. jaja, dere får kose dere, det høres kjempespennende ut =)
Det hadde vært moro,skal prøve å komme meg opp auksjonen på søndag
Noen fler som skal?
Ble vist en liten feil: Kim Mathisen fra Danmark holder foredrag om Peru jungelen (ikke reker).

Blir det noe stor auksjon?
Tobbi
Blir det noe stor auksjon?

Auksjonen blir på søndag 25 ja, mere info vil komme.
Inaktiv bruker
Hei åssen er det med overnatting? Og hva menes med fest på kvelden?
Overnatting får man ordne med Grenland akvarieklubb, men når det kommer til fest på lørdagskvelden så blir det nok mat + voksenbrus:P
Inaktiv bruker
høres bra ut å komme neddover på lørdag men da er jeg avhengi av ett sted å sove, kunne tatt bilen, men da må jeg ha ett sted jeg kan stå overnatta, og mulighet til strøm, helst i nærheten av "voksenbrusen" hehe.
Er det organisert mat, eller tar hver enkelt med seg det dem vill ha? eventuell pris?

Kommer uansett på søndag, om det passer seg til litt.
chr87
høres bra ut å komme neddover på lørdag men da er jeg avhengi av ett sted å sove, kunne tatt bilen, men da må jeg ha ett sted jeg kan stå overnatta, og mulighet til strøm, helst i nærheten av "voksenbrusen" hehe. Er det organisert mat, eller tar hver enkelt med seg det dem vill ha? eventuell pris? Kommer uansett på søndag, om det passer seg til litt.

Har sendt deg epost med litt info og hvem du skal kontakte.
Inaktiv bruker
email adressen du sendte meg fungrer ikke, sendte mail via kontaktskjemaet til GAK.
chr87
email adressen du sendte meg fungrer ikke, sendte mail via kontaktskjemaet til GAK.

Hehe ikke så rart siden jeg ikke tok med hele epost adressen:P Så beklager den, men du får sikkert svar via kontaktskjemaet på siden dems.
Når begynner det på lørdag?
Det begynner kl 1400, og du kan lese mere her
Gleder meg til å komme ned, blir der fra lørdag til søndag. Siden det er jungeltreff, er det lov og kle seg ut da??
Kunne jo kommet som Jane ;D
Jeg driver og lurer litt på om jeg skal ta med familien. Siden jeg ikke kjører bil selv må jeg ha sjåfør, kan ikke bære fiskekasser på tog og buss :p

Men først, før jeg kan planlegge noe, må jeg vite om Skjærgården hotellet (med den badeparken) er åpent den helga? Syns jeg hørte snakk om at svømmehallen der var stengt for oppussing, men jeg kanskje husker feil?
Kan gå ned til badeparken å sjekke imorgen.
Kan se ned dit fra der jeg bor så ikke så langt.
Plussmedlem
mona o
Men først, før jeg kan planlegge noe, må jeg vite om Skjærgården hotellet (med den badeparken) er åpent den helga?

Åpner vel igjen i morgen.
Ja,det er mer sklier og sånt der nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap