- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon aquaark 15 november 2009
Storauksjon aquaark 15 november 2009
Søndag 15 november kjører vi storauksjon i AquaArk Akvarieklubb.
Storauksjonene i AquaArk har nå blitt en tradisjon med et meget høyt nivå på objektene og svært mye uvanlig og sjeldent kommer i tillegg til det mere ordinære.
Sted: Eidangerhallen, Porsgrunn
Dato / Tid: Søndag 15 november 2009, kl. 11:00
Kontaktinfo:
Mail: ksiljan@online.no
Telefon / SMS: 95125029
Lokalene åpner for innlevering av objekter kl. 09:00 og auksjonen starter kl. 11:00. Som vanlig vil det bli et rikt utvalg av fisk, planter og utstyr.
Kafeteriaen åpner kl. 10:00 og her vil det en bra meny med kald og varm mat, samt mineralvann, kaffe og kaker å å kjøpt.
Basert på svært positive erfaringer med en noe lengre pause midt på dagen hvor kafeteriaen kan tilby et bedre varmt måltid, gjentar vi dette også denne gangen.
Videre blir det loddsalg til et svært rikholdig premiebord og ikke minst MYE fiskeprat.
Vå hovedsponsor, MX Sport i Skien, vil ha stand i lokalet med spesielle og meget bra tilbud denne dagen.
Forhåndsregistrering av selger nr. gjøres ved å sende mail til ksiljan@online.no
Siste sjanse for forhåndsregistrering er 13/11-09 kl. 21:00
Ellers er det bare å følge med på tråden som vil bli oppdatert med informasjon fortløpende
Vi anmoder alle som skal selge på auksjonen til å legge dette inn i denne tråden.
FOR DE AV DERE SOM ER UTE ETTER Å GJØRE ET KUPP PÅ FISK, PLANTER OG UTSTYR ER AQUAARK STORAUKSJONEN RETTE STEDET
VEL MØTT
Storauksjonene i AquaArk har nå blitt en tradisjon med et meget høyt nivå på objektene og svært mye uvanlig og sjeldent kommer i tillegg til det mere ordinære.
Sted: Eidangerhallen, Porsgrunn
Dato / Tid: Søndag 15 november 2009, kl. 11:00
Kontaktinfo:
Mail: ksiljan@online.no
Telefon / SMS: 95125029
Lokalene åpner for innlevering av objekter kl. 09:00 og auksjonen starter kl. 11:00. Som vanlig vil det bli et rikt utvalg av fisk, planter og utstyr.
Kafeteriaen åpner kl. 10:00 og her vil det en bra meny med kald og varm mat, samt mineralvann, kaffe og kaker å å kjøpt.
Basert på svært positive erfaringer med en noe lengre pause midt på dagen hvor kafeteriaen kan tilby et bedre varmt måltid, gjentar vi dette også denne gangen.
Videre blir det loddsalg til et svært rikholdig premiebord og ikke minst MYE fiskeprat.
Vå hovedsponsor, MX Sport i Skien, vil ha stand i lokalet med spesielle og meget bra tilbud denne dagen.
Forhåndsregistrering av selger nr. gjøres ved å sende mail til ksiljan@online.no
Siste sjanse for forhåndsregistrering er 13/11-09 kl. 21:00
Ellers er det bare å følge med på tråden som vil bli oppdatert med informasjon fortløpende
Vi anmoder alle som skal selge på auksjonen til å legge dette inn i denne tråden.
FOR DE AV DERE SOM ER UTE ETTER Å GJØRE ET KUPP PÅ FISK, PLANTER OG UTSTYR ER AQUAARK STORAUKSJONEN RETTE STEDET
VEL MØTT
Postet 07.10.09 kl 11:28
Postet 07.10.09 kl 19:28
Postet 07.10.09 kl 22:05
Postet 07.10.09 kl 22:09
TobbiOk :) Da skal jeg pröve å komme meg opp auksjonen. Er det sånn auksjon man går rundt å kjöper eller vises produktene på stor skjerm?
Velkomen skal du være
Alle objektene blir satt opp på border foran i lokalet. Her er det da anledning til å beskue utvalget.
Objektene auksjoneres ut 1 og 1 fortløpende som i en vanlig auksjon. Vi viser bilder fra databaser av spesielt fisk.
Postet 07.10.09 kl 23:05
Postet 08.10.09 kl 08:03
Vi kommer!!
Endelig skal jeg på auksjon igjen, gleder meg!!
Men kunne gjerne tenke meg å vite litt om hva som blir auksjonert bort!
Noen?
Men kunne gjerne tenke meg å vite litt om hva som blir auksjonert bort!
Noen?
Postet 11.11.09 kl 13:41
Kommer på auksjonen !
En god variasjon av barber
Cardinal tetra
Bloodfin tetra
L191
Algeetere
Diverse dvergchiklider
Sommerfuglchiklider, unger ca 3 cm
Musebotia
STORE plantepakker
Og sikkert mye annet....
Cardinal tetra
Bloodfin tetra
L191
Algeetere
Diverse dvergchiklider
Sommerfuglchiklider, unger ca 3 cm
Musebotia
STORE plantepakker
Og sikkert mye annet....
Postet 13.11.09 kl 00:11
Forhåndsregistrering av selgernummer
Fristen for å forhåndsregistrere selgernummer er fredag 13/11-09 kl. 21:00 SHARP.
Forhånsregistrering gjøres ved å sende navn, adresse og telefon nummer på e-post til ksiljan@online.no
Forhånsregistrering gjøres ved å sende navn, adresse og telefon nummer på e-post til ksiljan@online.no
Postet 13.11.09 kl 00:12
Forhåndsregistrering av selgernummer er nå stengt
Da er forhåndsregistreringen av selgernummer stengt, og neste mulighet er nå ved opmøte ved å hendvende seg til sekretariatet. Frist for registrering på søndag er kl. 10:45
Postet 13.11.09 kl 21:16