Oslo ak: klubbtur til skien lørdag 7/11!

Førstkommende lørdag, den 7/11 arrangerer Oslo Akvarieklubb tur til Skien.

Da skal vi besøke Kyrre Siljan og hans vannvittige akvarierom. Blikkfanget er et av landets aller råeste private akvarium; en enorm 12000-liters amazonas biotop med fantastisk mye flott fisk. Dette blir en virkelig høydare som alle akvarieinteresserte i klubben bør få med seg.

Siljan har også mye annet snadder for oss akvarieinteresserte så her er det bare å bli med. Vurderer du større eller mindre akvarierom-prosjekter så er jeg overbevist om at det vil være endel tips å hente her.

Vi legger også turen innom Akvariekjellern, hvor Ronny åpner butikken for oss. Her bør det være mulig å få handlet inn både spennende fisk og utstyr; butikken har meget godt utvalg og konkurransedyktige priser så det er bare å ta med lommeboka.

Turer som dette er ofte populære og det er fine anledninger til å få pratet litt fisk med likesinnede. Det er også veldig interessant å treffe akvarister fra andre deler av landet og spesielle gale akvarister som dette. Det kommer til å bli kjempebra.

Turen er selvsagt gratis for alle medlemmer av Oslo Akvarieklubb. Påmelding og info om avreise på klubbmøtet torsdag 5. nov (hvor Håvard Støre skal holde foredrag!). Vi satser nok på avreise ca. 1030 på formiddagen, men kommer tilbake til hvor på torsdagens møte.
Jeg gleder meg til denne turen,dels fordi det er hyggelig å møte nye folk, og så er jeg er veldig nysgerig på Siljans store proskjekt som jeg fulgte med på via forumene og fordi det alltid er hyggelig å dra på turer med klubben.
Tilfeldig bekjentskap
© ThorG
Reklame for plussmedlemskap