Tur til brasil, er det noen interesse for dette??

Jeg har i den siste tiden jobbet litt angående ett opplegg omkring en arrangert tur til Brasil i 2011, og har kommet frem til en foreløpig "pakke" som så langt ser ut som et utmerket opplegg.

Før jeg bestemmer meg og faktisk legger ut dette forslaget så ønsker jeg og vite om det er noen der ute som kunne tenkt seg en slik tur.

Jeg ønsker ikke og komme med for mye information ennå. Men om det er noen som seriøst kunne tenkt seg og blitt med på en slik tur så svar gjerne på tråden, eventuelt send meg en mail.

Rune
Hei på deg.
Jeg kunne virkelig ha tenkt meg og være med, men alt kommer jo ann på hva man skal se på/gjøre der da og seff hva prisen havner på.
Drømmer jo om og fange spesielt diskuser i amazonas da.

Men seriøst jeg kunne tenkt meg og høre litt mer om planene dine for denne turen da, så send meg gjerne en mail.
Hei Rune

I utgangspunktet er jeg svært interessert. For meg vil tidspunkt,varighet og hvilke elver som skal utforskes være avgjørende (diskus habitat). Prisen for turen er totalt uinteressant. Er det mulighet til å ta med fisk hjem,så ville det vært aldeles topp.
Tilfeldig bekjentskap
© Christina Øverland
Reklame for plussmedlemskap