Ny akvarieklubb i sarpsborg..

Hei..
Noen som er intr i å være med å starte en ny akvarieklubb i Sarpsborg???Bare å komme med innspill

Mvh Frank Strandli(97629015)
Er det "marked" for mer enn den ene som alt er der? Hva skal den "nye" klubben drive med til forskjell fra den "gamle"?
Det er alltid plass til flere....
Hva den nye klubben skal ha som den andre ikke har er jo noe som skal diskuteres om det blir aktuelt..
Er mange akvarister her i distriktet som har hintet om en ny klubb så jeg har bare startet tråden for å se på intr rundt dette..

Mvh Frank
Er jo andre distrikter som har flere akvarieklubber på samme området, og uansett hvordan man vender på det så vil det jo unektelig bli konkurranse mellom de to. Jeg er usikker på hvor sunt det er for hobbyen i lengden. Da er et naturlig spørsmål; hva som er bakgrunnen for ønske om å ha en ny klubb i tillegg til den som opprinnelig er der? Med mindre det er snakk om en nisjeklubb; en spesifikk saltvannsklubb, malawigruppe el.l.?

Og skal jeg være ærlig; sett fra mitt egoistiske ståsted... Det er nok akvarieklubber på østlandet; alle klubbene skal ha sine arrangementer og storauksjoner og akvariekalenderen er mer enn full nok fra før av slik jeg ser det. Også i forhold til samarbeid med sponsorer o.l. (det er ikke SÅ mange akvariesjapper i området), så blir det vanskeligere jo fler som skal slåss om de samme kronene. Resultatet kan bli at man svekker hele hobbyen i området...

Hvilke tanker gjøres rundt dette?

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap