- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Stavanger/jæren storauksjon lørdag 13/2-10 Stangeland bydelshus
Stavanger/jæren storauksjon lørdag 13/2-10 Stangeland bydelshus
Hei!
Da nærmer det seg storauksjon på Jæren/Stavanger. Men iår ser det ut som det skal holdes på Sandnes nærmere Stangeland bydelshus der de har klubbmøtene sine.
Lørdag 13 Februar
Dette blir årets høydepunkt. Blir spennende dette her.
Eg tar med
Red bee
Black bee
Sakura
Blåtiger reker
Kirsebærreker
Moser
Planter
Håper det kommer endel bra l-maller,reker,moser som folk vil kvitte seg med.
Kem kommer og ka tar dokker med??
Blir pølser og brus til middag den dagen på meg ja
Da nærmer det seg storauksjon på Jæren/Stavanger. Men iår ser det ut som det skal holdes på Sandnes nærmere Stangeland bydelshus der de har klubbmøtene sine.
Lørdag 13 Februar
Dette blir årets høydepunkt. Blir spennende dette her.
Eg tar med
Red bee
Black bee
Sakura
Blåtiger reker
Kirsebærreker
Moser
Planter
Håper det kommer endel bra l-maller,reker,moser som folk vil kvitte seg med.
Kem kommer og ka tar dokker med??
Blir pølser og brus til middag den dagen på meg ja
Postet 10.01.10 kl 10:05
Endret: 10.01.10 kl 10:12
Postet 18.01.10 kl 10:27
Postet 22.01.10 kl 22:08
Grunnen er vel at virkelige Akvarister ikke kan være på nettet når de holder på med akvariene sine,det er en prioritering de fleste har jo også en jobb.Stig FørdeJeg henger meg på med Snaken til Sandnes,da blir vi vertfall 3 personer fra Bergen.[I]Her var det liten aktivitet[/I], håper det kommer mangen og at det blir mye obbjekter sånn som det pleier. Mh Stig Førde.
Postet 23.01.10 kl 16:21
Wooohoo
Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg Gleder meg
Krysser fingrene for masse pene Lmaller og Praktbotia
Gibbiceps er en av Mallene jeg har på ønskelisten
Plantedelen så er ønskelisten :
STOR Valisneria
Javamose
Algekuler
Tar desverre ingenting med denne gangen, men neste gang er det elt sikkert mye yngel og ta med
Krysser fingrene for masse pene Lmaller og Praktbotia
Gibbiceps er en av Mallene jeg har på ønskelisten
Plantedelen så er ønskelisten :
STOR Valisneria
Javamose
Algekuler
Tar desverre ingenting med denne gangen, men neste gang er det elt sikkert mye yngel og ta med
Postet 24.01.10 kl 12:24
Laffen
Grunnen er vel at virkelige Akvarister ikke kan være på nettet når de holder på med akvariene sine,det er en prioritering de fleste har jo også en jobb.Laffen[QUOTE=Stig Førde]Jeg henger meg på med Snaken til Sandnes,da blir vi vertfall 3 personer fra Bergen.[I]Her var det liten aktivitet[/I], håper det kommer mangen og at det blir mye obbjekter sånn som det pleier. Mh Stig Førde.
Hvor henn ville du med denne komentaren LAFFEN????
Mvh Stig.
Postet 24.01.10 kl 22:04
Postet 24.01.10 kl 23:01
Grunnen er vel at virkelige Akvarister ikke kan være på nettet når de holder på med akvariene sine,det er en prioritering de fleste har jo også en jobb.Laffen[QUOTE=Stig Førde]Jeg henger meg på med Snaken til Sandnes,da blir vi vertfall 3 personer fra Bergen.[I]Her var det liten aktivitet[/I], håper det kommer mangen og at det blir mye obbjekter sånn som det pleier. Mh Stig Førde.
Spennende definisjon på virkelige akvarister Laffen , syns du skal ta dette opp med resten av akvaforum sine medlemmer som er aktiv ,og forklare de at de ikke er virkelige akvarister . Siden de sitter her på akvaforum .
Bare for å gjøre det klart med engang så støtter jeg ikke denne definisjonen.
Postet 25.01.10 kl 12:25
Gleder meg
er spent på Hans M sitt utvalg virket spennende!
Håper bare ikke det blir 80% Malawi som i fjor. Håper på mye bra micropoecilia, maller, moser, tang, powerheads osv
Tar selv med nye huler av bambus, leire, skifer, L-144, L-181, muligens noen Cory Green Laser yngel hvis de er blitt store nok...
Håper bare ikke det blir 80% Malawi som i fjor. Håper på mye bra micropoecilia, maller, moser, tang, powerheads osv
Tar selv med nye huler av bambus, leire, skifer, L-144, L-181, muligens noen Cory Green Laser yngel hvis de er blitt store nok...
Postet 25.01.10 kl 12:47
Postet 25.01.10 kl 12:55
Hehe..
Var ikke vondt ment Alexus Malawi markedet er jo stort, og det er ikke uten grunn Bring it on
Postet 25.01.10 kl 13:08
Postet 25.01.10 kl 13:24
Postet 25.01.10 kl 15:20
Endret: 25.01.10 kl 15:20
Postet 26.01.10 kl 16:45
Corydoras
Er det mange som ønsker seg corydoras så send meg en pm. vurderer kansje å reise den lange veien. Har masse spenende cory
Postet 01.02.10 kl 14:00
Cory
Er veldig interessert i Cory sp. Black, orange Laser og Gold\Red Stripe
Kom kom
Kom kom
Postet 01.02.10 kl 14:11
Fisk
Hei
Tar også med litt forskjelligt, C. sterbai, Laciancistrus sp, Sølvsømciklider(Andinocara stalsbergi), Tanganyikaciklider og litt mer.
Tar også med litt forskjelligt, C. sterbai, Laciancistrus sp, Sølvsømciklider(Andinocara stalsbergi), Tanganyikaciklider og litt mer.
Postet 01.02.10 kl 14:52
Grenmaller ønskes
Har noen dette, eller leksgrupper generelt av maller - så er jo det meste interessant.
Bekrefter at jeg tar med to poser Green Laser yngel ihvertfall.
Bekrefter at jeg tar med to poser Green Laser yngel ihvertfall.
Postet 04.02.10 kl 15:51
Postet 05.02.10 kl 08:50
Postet 05.02.10 kl 08:52