- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Klubbmøte tromsø akvarieklubb
Klubbmøte tromsø akvarieklubb
I dag er det møte i Tromsø Akvarieklubb!
Klokken 19.00 på sosialrommet i Fløyahallen!
Vi gjør klart for miniauksjon! Har du noe du ønsker å selge? Ta det med da vel! Men husk også å ta med deg penger! for hær kan du gjøre noen skikkelige røverkjøp!!
Kaffe og kaker serveres, og vi ønsker velkommen til en hyggelig akvarieprat for Alle akvarister! gammel eller ung, fersk eller viderekommen.
VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!
Klokken 19.00 på sosialrommet i Fløyahallen!
Vi gjør klart for miniauksjon! Har du noe du ønsker å selge? Ta det med da vel! Men husk også å ta med deg penger! for hær kan du gjøre noen skikkelige røverkjøp!!
Kaffe og kaker serveres, og vi ønsker velkommen til en hyggelig akvarieprat for Alle akvarister! gammel eller ung, fersk eller viderekommen.
VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!
Postet 06.04.10 kl 15:02
Postet 07.04.10 kl 21:09
Hei! Så koselig!
Neste møte blir siste tirsdagen i April. Agendaen for møtet er ikke 100% sikker enda, men vi blir antagelig å vise en film om ciklider!
Gå inn på hjemmesiden vår (tak.denlille.net) og meld deg inn, eller finn facebookgruppa vår "tromsø akvarieklubb" så sender jeg ut informasjon til deg når jeg vet sikkert!
Hjertelig velkommen skal du være!
Neste møte blir siste tirsdagen i April. Agendaen for møtet er ikke 100% sikker enda, men vi blir antagelig å vise en film om ciklider!
Gå inn på hjemmesiden vår (tak.denlille.net) og meld deg inn, eller finn facebookgruppa vår "tromsø akvarieklubb" så sender jeg ut informasjon til deg når jeg vet sikkert!
Hjertelig velkommen skal du være!
Postet 10.04.10 kl 15:46
Dags for nytt møte. Beklager sen info denne gangen.
Vi tar en prat om gjennomføringen av auksjonen som vi planlegger å avholde 13. november. Er selvfølgelig avhengig av noen stiller opp for å få gjennomført dette, så still opp på møtet.
Dato: Tirsdag 26. oktober 2010
Tid: 19:00
Sted: Fløyahallen på Sosialrommet
Vi tar en prat om gjennomføringen av auksjonen som vi planlegger å avholde 13. november. Er selvfølgelig avhengig av noen stiller opp for å få gjennomført dette, så still opp på møtet.
Dato: Tirsdag 26. oktober 2010
Tid: 19:00
Sted: Fløyahallen på Sosialrommet
Postet 25.10.10 kl 21:08
Postet 24.01.11 kl 12:31
Var innom hjemmesiden vår www.tak.denlille.net og der står møtet i dag oppført. Så da sees vi!
Postet 25.01.11 kl 10:35
Siste klubbmøte før sommeren
Vi avslutter sesongen på Peppes Pizza tirsdag den 31.mai kl 19.00. Vel møtt!
Postet 12.05.11 kl 09:57
Endret: 12.05.11 kl 09:57