Oslo AK: Christel Kasselmann til Oslo tor. 2 sept.!

Høstens første klubbmøte i Oslo Akvarieklubb er en virkelig begivenhet. Vi får besøk av en av verdens ledende eksperter på akvarieplanter, Christel Kasselmann. Hold av datoen!

Møtet holdes som vanlig på Oppsal Samfunnshus i Oslo, Vetlandsvegen 99 (ved Oppsal kjøpesenter)
Minner om denne. Dette er et møte alle akvarister bør få med seg, og er du litt over totalt uinteressert i planter så er dette obligatorisk.

Foredraget til Kasselmann heter "Rare and seldom aquatic plants" og blir holdt på engelsk.

Det blir i tillegg til et foredrag av ypperste klasse også tid til sosialt, loddtrekning med spennende premier og ikke minst en klubbauksjon som jeg aner blir meget bra. Lenge siden sist møte og sikkert mange som skal bytte ut både fisk og planter etter sommeren, så her er det mulighet for å få tak i mye spennende til en billig penge.

Er du ikke medlem i Oslo AK så er du velkommen til å ta turen for en "gratis prøvetime" , for å se hvor moro og lærerikt det kan være på slike møter. Ingen forpliktelser.

Møtet begynner kl. 1830.

Vel møtt.
Nå er det kun en dag unna!

Møtet er åpent for alle, gratis inngang.

En stor takk til Webzoo, som sponser møtet med bl.a. et Aquatic Nature Co2-anlegg samt plantenæring som vil bli loddet ut ila kvelden.

Dette er premiene:

- Aquatic Nature Co2

- Aquatic Nature Aqua-plant Pluss

- Aquatic Nature Aqua-Plant basis

- Aquatic Nature Fertiplant ABF 1,2 L Bunnlagsnæring
Da var høstsesongens første møte overstått, og for et møte det var! Foredraget holdt høy klasse, og det var ingen tvil om at vi har hadde med en virkelig ekspert å gjøre. Vi fikk se fantastiske bilder av mange nye og ukjente planter. Jeg skulle likt å se den som ikke ble inspirert av dette. Litt stusselig å komme hjem og se de tynne kvistene av noen planter jeg har i karet mitt, men dog...

Til å være det første møtet i høst, og antakelig en av de siste varme soldagene i år så var det godt oppmøte. Hyggelig å få besøk fra andre klubber også; og det faktum at Alf Stalsberg himself tok turen ens ærend for å høre foredraget til Kasselmann sier jo litt om det faglige nivået på kvelden.

Stor klubbauksjon (holdt på 1 time!) og masse flotte premier også til loddtrekningen (takk til Webzoo).

Noen få bilder fra møtet er vedlagt. Flere bilder og fyldigere referat i neste Akvarianeren.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap