- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Akvamøte/sammenkomst hos loffa i hof
Akvamøte/sammenkomst hos loffa i hof
Herved innviterer jeg til akvamøte hos meg i Hof (Vestfold). Hensikten er sosialt samvær med "likesinnede". Her kan kjente og ukjente ta del i akvariehobbyen, med løs prat om fisk, oppdrett, erfaringer og ellers det en måtte ha på hjerte. Neste søndag tenkte jeg det ville passe bra. Derfor, om du har muligheten til å ta deg en tur
SØNDAG 31.OKTOBER 2010 KLOKKEN 14.00
skriv deg på under her eller send meg en sms på 99446703 eller mail via profilen min
Adresse og veibeskrivelse får du på mail, ut fra hvilken vei du kommer fra
Det vil bli trukket ut to "gevinster" fra mine egne kar til to av dere som kommer, om det kommer noen da. Og det håper jeg.
"Gevinstene" offentliggjøres litt senere
SØNDAG 31.OKTOBER 2010 KLOKKEN 14.00
skriv deg på under her eller send meg en sms på 99446703 eller mail via profilen min
Adresse og veibeskrivelse får du på mail, ut fra hvilken vei du kommer fra
Det vil bli trukket ut to "gevinster" fra mine egne kar til to av dere som kommer, om det kommer noen da. Og det håper jeg.
Postet 21.10.10 kl 21:13
Påmeldinger
Da har jeg fått 4 påmeldinger til vår sosiale sammenkost her i Hof
Håper enda flere melder intresse
Håper enda flere melder intresse
Postet 24.10.10 kl 23:23
Postet 25.10.10 kl 01:33
Postet 25.10.10 kl 16:21
SITAT:
da offentlig gjør jeg hva jeg vil gi bort under møtet her til søndag.
Jeg gir bort 2 stk ancistrus super rot og
10 stk helt oransje sverddragere ;- =) Flotte yngel av eget oppdrett
Heng dere på nå, det er plass til enda flere ;- =)
da offentlig gjør jeg hva jeg vil gi bort under møtet her til søndag.
Jeg gir bort 2 stk ancistrus super rot og
10 stk helt oransje sverddragere ;- =) Flotte yngel av eget oppdrett
Heng dere på nå, det er plass til enda flere ;- =)
Postet 27.10.10 kl 21:54
Postet 27.10.10 kl 22:14
Hei sparesset.
Ja jeg kunne jo sendt deg mitt, hehe. Kanskje litt drøy fraktpris på bilen ville jeg tro. Litt rart at intressen for slike private sammenkomster ikke er større enn den er. Trodde dette var noe som mange ville bli glad for. Prøvde også for et års tid siden, men da ble det ikke noe av. Denne gangen har iallefall 4 meldt sin ankomst, så denne gangen blir det noe av. Er ganske mange akvarister i en ganske så kort radus her, men men. De er vel opptatt med egne ting. Men det er fortsatt noen dager igjen, derfor håper jeg det melder seg flere interessert
Ja jeg kunne jo sendt deg mitt, hehe. Kanskje litt drøy fraktpris på bilen ville jeg tro. Litt rart at intressen for slike private sammenkomster ikke er større enn den er. Trodde dette var noe som mange ville bli glad for. Prøvde også for et års tid siden, men da ble det ikke noe av. Denne gangen har iallefall 4 meldt sin ankomst, så denne gangen blir det noe av. Er ganske mange akvarister i en ganske så kort radus her, men men. De er vel opptatt med egne ting. Men det er fortsatt noen dager igjen, derfor håper jeg det melder seg flere interessert
Postet 27.10.10 kl 23:04
Postet 27.10.10 kl 23:07
Er i ferd med å endre litt i karene her. Noe fisk ut og noe nytt inn. I løpet av veldig kort tid har jeg kjøpt inn tre forskjellige grupper med apistogramma. Nydelige fisker som jeg håper sørger for yngel etterhvert. La ut et par corygrupper for salg her i dag også. Trenger nye innpulser og annen fisk å bryne meg på.
Aspidoras C125 som du nevner vurderer jeg også å selge faktisk, men har ikke valgt meg ut noen ny fisk som erstatning enda, selv om jeg har lyst på en gruppe corydoras metae på 10-15 individer.
Et par av akvaristene som kommer på søndag, er drevne på dette feltet, og håper på å få masse innspill og nye ideer. En må hele tiden utvide horisonten for mer kunnskap. En blir aldri utlært i noe på noen måte.
Aspidoras C125 som du nevner vurderer jeg også å selge faktisk, men har ikke valgt meg ut noen ny fisk som erstatning enda, selv om jeg har lyst på en gruppe corydoras metae på 10-15 individer.
Et par av akvaristene som kommer på søndag, er drevne på dette feltet, og håper på å få masse innspill og nye ideer. En må hele tiden utvide horisonten for mer kunnskap. En blir aldri utlært i noe på noen måte.
Postet 27.10.10 kl 23:46
Postet 28.10.10 kl 00:31
Postet 02.11.10 kl 12:52
fiskemillahvordan gikk sammenkomsten?:) hvem fikk fiskene? Lucky bastard:p mvh nyskjerrige meg.
Det er skrevet litt om dette i tråden min, samt lagt ut noen bilder
Tråden min heter Leifs verden del 2
Ancistrus super rot gikk til siggi og sverddragerne var det Robin som reiste med forøvrig. Jeg også fikk fisk og en hyggelig overraskelse. 15 aeneus yngel som var så søte så. Tror faktisk dette er barn eller barnebarn av en tidligere gruppe jeg selv hadde en gang i tiden
Bilder er som sagt lagt ut i tråden min, Leifs verden del 2
Postet 02.11.10 kl 15:06