Klubbmøte - miniauksjon (tromsø akvarieklubb)

Tirsdag 29.mars kl 19 i Fløyahallen skal Tromsø akvarieklubb ha klubbmøte og miniauksjon.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2208]>> Les mer[/URL]
Tromsø akvarieklubb inviterer til klubbmøte med miniauksjon!
Denne tråden kan brukes til å melde fra hvem som vil komme og hva dere evt tenkter å ta med eller ønsker å kjøpe.

Vil også benytte anledningen til å tipse om hjemmesiden vår som er under oppdatering!

Kan jo begynne jeg da:

Eneste jeg har overskudd av for tiden er reker og ancistrusyngel.

Jeg kan ta med

Kloreker
Røde krystallreker
Ancistrus ca 3 cm i begge farger

Jeg kommer først og fremst til å ta med planter:

Pistia
To typer stengelplante; vanlig grønn og en som er litt rosa.

Kommer til å holde øynene åpne for diverse huler og lave planter!

Mulig jeg tar med ei rot med windeløv festet på. Er ei lita hule i den som rekene liker godt.
Jeg liker huler.
Er fortsatt inne på tanken om reker!

Mulig jeg tar med noe røtter også.. spekulerer på å bytte ut litt!
Har en ganske høy rot, som er svinget i toppen - den er avbildet i min lille vannverden, og står i karet mitt enda. Noen intresserte?

Kan alltids ta med meg noen reker om det er noen interesse for det?
Det blir da en lett mix av grønnreker og kirsebærreker.
Har ikke så mye spennende, men skal prøve å ta med:

Hornblad
Vallisneria Gigantea
Cryptocoryne wendetii
ukjent stengelplante
sandsnegler
platy(rød/ornasje)

Også skal jeg rote gjennom akvarieskapet og se om det er noe utstyr jeg kan ta med.
eheim forautomat blir med
Uu, begynner å bli en bra liste her nå!

Jeg kan ta med tetra 60litern min.. men kunn hvis det er interesse for det.. den er jo ganske stor for å bære! Usikkert armatur medfølger (men er grunnen til at jeg bytter ut karet).
Har med Sebraciklide yngel også.
Hei
Ønskes kjøpt:
forauomat
saltvanns skapninger
Filter materiale: Bio og torv

Selges ved intresse:

En stor SAE
Ancistrus (vanlig) middels store
Noe forskjellige planter
Mose,cabomba ...
Vurderer også å selge cory gruppen min (9 stk) Kun vis prisen er bra

kommer kanskje på mere seinere

ANcl1234ehs
Vurderer også å selge cory gruppen min (9 stk) Kun vis prisen er bra

Hvilken Cory art er dette?
Hei
det er en godt blandet gruppe med følgende typer: disse trives godt og er frisk og raske

Corydoras atropersonatus x1

Corydoras trilineatus x2

Corydoras sterbai x1 (litt usikker på type)

Corydoras paleatus x5

NB. er det noen som vil kjøpe 3 sommerfugl cicklider og en gul malawi, de trives ikke hos meg.
ANcl1234ehs
NB. er det noen som vil kjøpe 3 sommerfugl cicklider og en gul malawi, de trives ikke hos meg.

Hvilken malawi er det?

Jeg tar med meg to eplesnegler!
Det er malawien fra deg Tror hvetfall at det er malawi Litt usikker om jeg årker å selge fisk som ikke er helt frisk

- Er interesert i plante substrat og bakgrund til et Juwel 260.
Det er en Sitronciklide fra Tanganyika da :P
Jeg har en sånn plastbakgrunn til overs.. aner ikke hvilken karstørrelse den passer til. Men den er iallefall for stor for 160litern min!
Tar den også med =)
Supert

Beklager at jeg ikke husket hva cicliden het, er vel for opptatt med Discusene. Så jeg ikke får tid til alle de andre, hvertfall navn messig:P

Sommervuglene og cicliden er hvertfall ikke til salgs lengere, for de døde vært en del plaget med sykdom, som jeg har behandlet i flere uker.

- Er det noen som er interesert i coryene, ancistrus og algespiseren??
Har i dag levert sebraciklidene til Dyrebutikken siden jeg tolket det dithen at det ikke var noen interesse for de...
Tar kun med reker om noen er spesielt interessert, mix av kirsebær og grønnreker. Disse krysser seg ikke med hverandre såvidt jeg har fått høre.

Har og en voksen klorekehann jeg kan ta med, men han mangler en klo etter en slåsskamp med den andre hannen, noen som er intressert i han?

Har og med tilsetningsstoffer til Afrikanske biotoper om noen har behov for det.

- Er intressert i de to Corydoras trilineatus..(muligens de 5 Corydoras paleatus også) Kunne og tenke meg en el to vanlige ancistruser, og noen planter.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap