Auksjon i kristiansand akvarieklubb 13. april

Velkommen til auksjon hos KAK den 13. april kl. 19.00 på “Bakrommet” på Samsen!
Forrige auksjon var det masse folk, og denne onsdagen haper vi også på mange objekter.
Er det noen som vet hva de vil ta med?
tror auksjonen skriker etter flott "nybegynnerfisk" som guppy, platy, sverddragere... Noen som har slik fisk å ta med?
Synd det ikke var en helg da hadde det gått an å kjøre ned å se. Blir litt langt å kjøre når det i tillegg begynner kl 19.
Lykke til though
Jørgen Strand
Synd det ikke var en helg da hadde det gått an å kjøre ned å se. Blir litt langt å kjøre når det i tillegg begynner kl 19. Lykke til though

Vi har som regel storauksjon i forbindelse med helg en gang eller to i året. Denne onsdagen er vanlig klubbmøte med auksjon, det har vi en gang i måneden.
Velkommen når det måtte passe!!
Jeg tar med kirsebærreker og Ancistrus sp. oppdrettsvariant til auksjonen.
Noen som kommer med maller, leksgrupper ?
Inaktiv bruker
Vi har noen L144, men jeg er ikke sikker på at de er store nok for auksjon enda. Skal sjekke senere.
Jeg trenger en dag til for å få oversikt, men akvarierommet mitt er smekk fullt av mye std. og noe spennende.
Jeg og flere andre hadde nok vært godt hjulpet om noen/ mange skrev noen ord er om hva de ønsker seg/ kunne tenke seg. Fisk, planter, utstyr, akvarier.
Hvis flere også melder at de kommer, er det mye større sjans for at det kommer flere objekter.
Inaktiv bruker
Se også:

Denne.
Inaktiv bruker
karinetk
Vi har noen L144, men jeg er ikke sikker på at de er store nok for auksjon enda. Skal sjekke senere. :)

De er fremdeles litt for små, dessverre.
Ancistrus sp.
Jeg er på utkikk etter en Ancistrus sp Hunn
Inaktiv bruker
Hilser fra Vidar som sier at de vil ha guppy
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap