Storauksjon (haugaland akvarieklubb) (haugaland akvarieklubb)

Inaktiv bruker
Årets storauksjon i Haugaland Akvarieklubb. Adresse for dagen: Gamle Slakthuset, Strandgt. 70, 5528 Haugesund.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2197]>> Les mer[/URL]
Inaktiv bruker
Velkommen til årets storauksjon i haugaland akvarieklubb!
Lørdag 27.august kl.12.00 braker det løs på Gamle Slakthuset i Haugesund. Adr. for dagen er Strandgt. 70, 5528 Haugesund. Se ellers info på vår hjemmeside http://www.haugaland-akvarieklubb.net. I år har vi flyttet arrangementet fra søndag til lørdag, i håp om at det er lettere for langveis tilreisende å få til å komme.

Selgernr. får dere ved å ta kontakt på e-post widvey@gmail.com eller telefon 41331358.

Vi ønsker dere velkommen til en spennende storauksjon og et hyggelig treffpunkt for akvarister i alle aldre og "former"

Skriv gjerne inn i kommentarfeltet om du kommer, og hva du tenker å ta med!

Vel møtt!

eg kommer til å ta med : 2 øre åler, en palett ciklide dame, 4 unge scalarer med striper.
kanskje eg kommer med flere fisk, men har ikke bestemt meg ennå.
Inaktiv bruker
*bump*
Bumper denne opp litt, er så lite aktivitet på tråden i sammenligning med tidligere år, og auksjonen er allerede på lørdag
Noen fra Stavangerområdet som har tenkt seg til Haugesund denne dagen, og har en ledig plass i bilen? Dersom noen har plass, send meg en mail. Er selvfølgelig med å dekker drivstoffutgifter osv.

Dersom jeg kommer meg bort tar jeg med L270, L134 og muligens noen Ancistrus Super Rot...
Er det noen som tar med seg noe spennende/uvanlige Corydoras på auksjonen ?

Det er meldt at det kommer en porsareol med 9 stk. 63 litere. Dette er en fin start til eget akvarierom...
Tore Lars Risanger
Er det noen som tar med seg noe spennende/uvanlige Corydoras på auksjonen ? Det er meldt at det kommer en porsareol med 9 stk. 63 litere. Dette er en fin start til eget akvarierom...

Hadde eg bare hatt plass =(

E spent på om det kjeme spennande cory eg o =)

Blir at eg har ein skikkelig opprenskning her hima i utstyr og i fiskabeholdningen ++++ =)

;-)
hei, jeg har med meg en liten L190 og noen poser med Kloreker...
Inaktiv bruker
Har med...
En enslig scalare hann og en pose med 5 flaggtetraer, pluss en liten samling med unge eplesnegler.

Så vidt jeg vet er det ikke gitt beskjed om at det kommer cory på auksjonen, noe jeg selv hadde håpet veldig på. Blir veldig spennende å se hvor mange som kommer uanmeldt på selve dagen, vi har ikke hatt så stor pågang fra folk som vil ha selgernr i forkant.

Da krysser vi fingrene for en flott auksjon i morgen, vel møtt!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap