Aqua ark Kvalitetsauksjon!

Dette blir bra Sesonges første auksjon med aqua ark akvarieklubb.

tenkte jeg skulle ta med en litt fisk Corydoras Paleatus og adolfoi. I og med at dette er en kvalitetsauksjon vet jeg ikke hvordan det er å ta med guppy mix? har en del av det jeg skulle blitt kvitt, formerer seg som bare det så begynner å bli litt trangt i karene.
Hei Kim.. Du tar selvfølgelig med guppy!, bare det er velfylte posser..
Jeg tar med en gruppe på 7 stk av C gracilis F1, dette er dyr fisk så det blir en minste pris på 400,- på disse. Jeg tar også med noen grupper av CW038.
Men det blir bra. Da kommer jeg til å ta med et par vell fylte poser med ganske fin guppy mix
Blir nok til at jeg tar med meg:

* 4 stk C123 (C. Yellow Cat.)
* 4 stk C. Adolfoi
* 2 2 stk C. Paleatus
* En god pose med Guppy mix (flotte hanner og store hunner.)
har planer om å gjøre om det ene karet mitt til Malawi kar. Er det noen som skal ha med noe Malawi som passer bra for en kar som ikke har hatt Malawi tidligere?
Krizoo skal ha stand på auksjonen
Det er bra. Vet du om det blir noen spesifikke tilbud?
Kan vel hende det blir noen bra tilbud, men vet ikke hva han tar med seg.

Tar med meg noen Aspidoras CW-052 til auksjonen
Noen som skal ha med noe Malawi?
Jeg tar med et stort par discus alenquer om noen er int? min pris på dette paret er 1000,-
Ikke dumt, hadde tatt de jeg hadde jeg hatt et stort kar de kunne gått i
Grønnskollingspørsmål
Er en først grønnskolling så er en grønnskolling.

Er relativt ny på akvariefronten så.....

Lurte bare på om man måtte være medlem av Aqua ark eller en annen akvarieklubb for å komme på auksjonen, evt hvordan jeg melder meg inn i Aqua ark. Kunne godt ha tenkt med å blitt med i en klubb for å lære mer. Alltid nyttig å snylte på andres kunnskap, eller som jeg pleier å si; alle trenger ikke å finne opp hjulet på nytt hver for seg
Hei Jubalong. Her er ingen svar for dumme Det svaret jeg har å gi deg er det at du trenger selvfølgelig ikke være medlem av Aqua Ark eller annen akvarieklubb for å komme på auksjonen, der er alle velkomne Om du ønsker å melde deg inn i Aqua Ark kan du veldig enkelt å greit snakke med en av oss i styret, som gjør oss synelig på auksjonen. Vi kommer som sagt også til å ha en kampanjepris på 1. års medlemskap i klubben som vi selger på auksjonen. Så om du ønsker medlemskap så lønner det seg å melde seg inn på auksjonen.

Mvh. Kim-M. Haugen i Aqua Ark akvarieklubb.
Dette blir nok en meget bra auksjon. Jeg vet at det kommer masse flotte: L-maller, Corydoras, Malawi, Discus, levendefødere etc.

Så her er det bare å dukke opp å fylle opp karene med masse snacks før vinteren kommer og akvariesesongen er på sitt beste
Håper noen drar med seg noe spennende tetra samt dvergciklider !
På forrige auksjon var det vell bare et par dvergciklider. De kjøpte jeg. Apistogramma Macmasteri.
Er det noen som skal ha med noe lekspar på noen fine L-maller på neste auksjon?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap