Storauksjon 13 november, moss akvarieklubb

Innlevering av objekter skjer fra kl 9-1130. objekter som kommer etter dette vil bli tatt mot slutten av auksjonen.

Gå inn på www.mossakvarieklubb.org for mer informasjon. Der finner du også våre retningslinjer. Vi oppfordrer alle selgere til å forhåndsbestille selgernummer. Våre medlemmer bruker medlemsnummer som selgernummer.

Vel møtt!
Ja da var det avgjordt

Vi som reiser rundt på storauksjoner både som kjøpere og selgere syntes auksjoner tar alt for lang tid! Først skal man stå opp klokken 4 på morgenen for å fange fisk, og kjøre som idioter for å rekke innleveringen. Så sitter man der, i TIMERSVIS å ser på masse ræl som blir solgt mellom godbitene, før auksjonen er over, og man skal kjøre hjem igjen med fisken man har kjøpt, man blir sittenede i timer etterpå å tilvenne fiskene til karrene våre, og er i seng, ja klokken 4 på morgenen igjen?

Denne gang prøver Moss AK en ny vri

Det er kun levende objekter som blir auksjonert bort! Fisk, snegler, planter og reker osv.. og minsteprisen er 50,- kr. Resten av objektene setter du fastpris på, og leverer til fastprisbordet. Akvarier og tekninsk utstyr SKAL merkes med ditt navn og tlf nr ellers blir det avist i mottaket for objekter.

(har du en plantepose til 20 kr, eller en enslig fisk til 10 kr, legger du det også her)

Det blir ett bra kjøkken med varm mat og drikke, loddsalg med gode premier fra våre sponsorer og knallgode auksjonariuser

Vel møtt se vår hjemmeside www.mossakvarieklubb.org
Plussmedlem
Gleder oss masse!
Og så jeg som hadde gledet meg sånn til nok en forelesning om kiste som sier blopp og 50W varmekolbeopprop! Tuller. Minnes enda med gru ørtiførten like poser med fiskemat som alle gikk til samme pris...

Kjempebra Elisabeth, det er jo helt fælt når så kunnskapsrike folk som auksjonariusene er må haste forbi supre objekter de godt kunne ha brukt litt tid på fordi tiden går fra dem på opprydding-i-akvarieskapet-objekter, for ikke å snakke om at sjeldne ting går for en slikk og ingenting fordi folk rett og slett ikke vet hva som selges!

Håper mange iler til langveisfra med mye spennende, og at mange velger å ta turen for å handle så det blir en kvalitetsauksjon, nå kan de jo rekke hjem før langt utpå dagen etter...
Da tar jeg turen...er jo bare 100 mil tur-retur
Supert tiltak Elisabeth! Håper Atle er hjemme da så vi har mulighet til å ta en tur på auksjonen
Viggo Gausvik
100 mil tur-retur

Ikke hvis du mellomlander på Dalen

Jeg skal på jobb søndag, så jeg får dessverre ikke med meg auksjonen.
E-Dahl
Vi som reiser rundt på storauksjoner både som kjøpere og selgere syntes auksjoner tar alt for lang tid! Først skal man stå opp klokken 4 på morgenen for å fange fisk, og kjøre som idioter for å rekke innleveringen. Så sitter man der, i TIMERSVIS å ser på masse ræl som blir solgt mellom godbitene, før auksjonen er over, og man skal kjøre hjem igjen med fisken man har kjøpt, man blir sittenede i timer etterpå å tilvenne fiskene til karrene våre, og er i seng, ja klokken 4 på morgenen igjen?

Genialt! Endelig noen som har skjønt det
Takker for gode tilbakemeldinger Styret i Moss AK er helt supert og vi får ting til og skje, ikke minst prøver man å bli bedre hele veien

Så folkens, hva tar dere med dere av objekter, og hva er dere på jakt etter?
Plussmedlem
Ikke helt bestemt enda, men slik det ser ut nå så har jeg med :

Digitale pH-penner
Mallehuler i forskjellig størrelse
L052
L168
L270 han
L411
L144
Anc. sp. Super Red

Må se litt an hva jeg orker å pakke med meg....
Inaktiv bruker
L270 ja de er flotte, interessant
Jeg er alltid interessert i coryer! Kanskje noen også har Carinotetraodon travancoricus (dvergkulefisk) de tør å ta med?
Kommer Dahls dyrerike til å bli åpna før eller etter auksjon?
Dahls åpner med en gang auksjonen er ferdig

Kan ikke gjøre slik mot oss. Jeg eier ikke ryggrad så når jeg da sier skal bare titte, blir det til mer en det. Også etter en auksjon da
Dette frister veldig, har du plass på sofaen Elisabeth, så jeg kan kjøre kvelden før ))
Plussmedlem
E-Dahl
Dahls åpner med en gang auksjonen er ferdig:)

:-O
Kan man komme til E6 noen annen vei enn forbi (innom) Dahls.... :-p

Kjenner på meg at det blir bare lengre og lengre til helg ja....
Rita Revestrek
Dette frister veldig, har du plass på sofaen Elisabeth, så jeg kan kjøre kvelden før :)))

Hvis Elisabeth har fullt hus klemmer vi deg inn et sted her Rita, bare lov meg at du ikke har hvite sokker, vi pusser opp. Men klinikken er nokså upåvirket, der er det alltid plass ;o)
Jeg takker så mye for tilbudet Linda, men jeg tror nok jeg må reise hjemmefra på morgenen så jeg får luftet hundene før jeg reiser. Såfremt det ikke daler ned en hel masse snø så kommer jeg på auksjonen
Selgernr kan bestilles her på sms 91853305 eller
e-post: tdag-unn@online.no
Nå er skolen ferdig rigget til auksjonen i morgen, gleder meg
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap