Aqua ark storauksjon 26 november (aquaark akvarieklubb)

Aqua Ark Storauksjon 26 november 2011!

[URL=/kalender_item.cfm?id=2258]>> Les mer[/URL]
Storauksjon
Aqua Ark Storauksjon 26 november 2011!

Vi i Aqua Ark Akvarieklubb har gleden av å kunne invitere til Storauksjon!
Auksjonen 1. oktober var forbehold kvalitets objekter. Denne gangen er det ingen spesielle krav utenom de som blir omtalt i reglene.

Lørdag 26 November 2011 braker det løs igjen!
Det forventes ett godt og variert innhold i objektene, både når det gjelder fisk og utstyr.

Sted: Vi inntar Stridsklevhallen nok en gang. Flott svær sal med god plass, ikke veldig langt fra Eidangerhallen vi brukte tidligere. Enkel adkomst fra E18.
Adresse: Stridsklev Ring 116, 3929 Porsgrunn
Vi setter opp plakater som viser innkjøringa. KART!

Påmelding sendes til Atgeir
OBS FISKEMOTTAK!. Så pass på at du har lest og fortstått reglene for pakking av fisk!

Kjapp innføring i regler:

1) All fisk skal pakkes i skikkelige fiskeposer, brødposer og lignende er tabu!!
Du får tak i skikkelige fiskeposer hos din lokale fiskesjappe.

2) Posen bør inneholde et sted mellom 30-40% vann og resten frisk luft, slik at fisken har mye luft å gå på, om kjøper av fisken f.eks. skal reise langt er dette viktig.

3) Nyklekket/nyfødt yngel aksepteres ikke, fisken skal være minumum 2-3 måneder gammel.

4) Alle objekter har en startpris på kr 10,- Du står selv fritt til å sette minstepris på objektet ditt.
Dette gjøres ved å skrive prisen på posen.
Når auksjonen er startet, er det for sent å sette annen minstepris.
OBS: Hvis du ikke får minstepris så kan objektet settes ut igjen til bud mot slutten av auksjonen, hvis du vil det så sier du ifra til auksjonarius.

5) Fiskeposen merkes med selgernr, navn på fisken (gjerne både populærnavn og latinsk), kjønn og antall hvis det lar seg gjøre.

6) Maks 20 objekter pr selger.

6) Klubben skal ha en fortjeneste på alle objekter som blir solgt ved auksjonen og tar ett honorar på 20%.
Resten blir utbetalt selger når auksjonen er over.

Innlevering av objekter fra 0900.
Auksjon fra ca kl: 1100
Kafe med enkel varm og kald mat samt brus og kaffe.
Minstepris på objekter kr: 10,-
Eget bord med donasjoner til klubben.
Loddsalg i pausene med flotte premier.

Møt gjerne opp tidlig uansett om du er selger eller kjøper. Auksjonen er en sosial event der man kan utveksle ideer og erfaringer med erfarne og uerfarne akvarister!
Det vil også være mulig å melde seg inn i klubben for de som ønsker.

Akvariekjellern vil holde stand med gode tilbud på utvalgte varer. Absolutt verdt en kikk!

Sjekk ut www.aquaark.no for mere info.
Legg gjerne ut "lista" på objekter du tar med her i tråden!
Sponsor lotteri
Takker Bamble zoo (zoo 1 på Rughtvedt) for gavekort dere sponset til lotteriet vi skal ha på auksjonen!

Mvh Aquaark akvarie klubb.
Sponsor lotteri
Takker Buddy på Brotorvet for flott invendig pumpe som er sponsett til lotteriet vi skal ha på auksjonen

Mvh Aquaark akvarie klubb.
Noen som skal ha med noe spennende på auksjonen? Tror ikke jeg skal ha med noe dene gangen. Solgte unna såpass mye på kvalitetsauksjonen at jeg blir nok kjøper denne gangen.
Kommer det noen som skal ha med noe akvarium?
Jeg kan fortelle at det kommer minst 4stk Corydoras Pulcher voksen størrelse VF! og har bodd i akvarie de 2 siste årene. feite og fine.
Dette er sjelden fisk og den intriserte bør følge med om en ønsker noe litt ekstra unikt til sammlingen.
Tom Anders
Jeg kan fortelle at det kommer minst 4stk Corydoras Pulcher voksen størrelse VF! og har bodd i akvarie de 2 siste årene. feite og fine. Dette er sjelden fisk og den intriserte bør følge med om en ønsker noe litt ekstra unikt til sammlingen.

http://www.google.no/search?q=corydoras+pulcher&hl=no&biw=1280&bih=799&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=7xzBTqzQGsP04QTM9dj5AQ&ved=0CCEQsAQ
Ikke dumt Kommer det noen fine L-maller tro?
Malawi ?
Er det noen som kommer til å ta med noe Malawi hit ?
Kommer det noen Kardinaltetraer tro?
Jeg lurte på om jeg skulle ta med en Golden Nugget, da jeg mye mulig må legge ned det største akvariet mitt pga. flytting.
Eventuelt også et lekspar med skalarer (bilde av den ene finner du i fiskebasen: http://akvaforum.no/profile.cfm?tab=3&id=2227&image=13713 ). Den andre er veldig lik.

Er det noe interesse for noe av dette?
Hei, jeg tar med Aspidoras cw 052, og muligens noe annet, får se hva jeg har her
Er veeeeldig interessert i Kardinaltetraer, Perlegurami, Blå gurami/blåmarmorgurami og Kurvciklide
Fant en innvendig bakgrunn til 250L (100X50) som jeg tar med
Mulig jeg kanskje tar med en gedigen ancistrus hanne.
Scleromystax barbatus leksgruppe
Det kommer en flott leksgruppe av arten Scleromystax barbatus
Mulig jeg tar med en nesten ubrukt Eheim 2213 utvendig filter, komplett.
Skjelden c malle.
Tar med 7-8stk C 0032
en slektning av C elegans. mindre og mere gylen.
F1.

Tar også med store røtter type XXXL
Tilfeldig bekjentskap
©
Reklame for plussmedlemskap