Re: dyrenes konge.

Er det noen her inne som har noen kjennskap til denne brukeren. Han var aktiv på "Rubrikkanonser" for en tid siden !!!!!!!!!!
Plussmedlem
Hva er du ute etter å vite da?
Dyreneskonge er en som holder til i Drammen og driver å selger diverse akvarie rekvesitta
Plussmedlem
Begge brukerprofilene hans er fortsatt på Akvaforum.
Han har også en egen "nettbutikk-hjemmeside" (som ikke er særlig aktiv).
JørgenK
[URLBLOCK1] er en som holder til i Drammen og driver å selger diverse akvarie rekvesitta

Dette vet jeg, men er det noen som har noen erfaring med å handle med han, jeg har litt problem med å sende penger til folk jeg ikke kjenner og da kan det være greit med noen referanser.
Har handlet noe hos han, men da har jeg vært hos han i drammen.
Plussmedlem
Kai Hansen
Dette vet jeg, men er det noen som har noen erfaring med å handle med han, jeg har litt problem med å sende penger til folk jeg ikke kjenner og da kan det være greit med noen referanser.

Jeg har handlet av han over nett. Rask levering, lave priser, varene godt innpakket og han sendte med endel ekstra småtteri gratis...
Men det er kun min erfaring da...
Ser du lurer på å handle av han.
Jeg liker ikke å skrive noe negativt åpent på nett om personer, men min erfaring alt annet en positivt.
Jeg og en til la inn en bestilling på fisk i siste halvdel av Mai måned. Betalte forskudd nesten 5000,- ,men fisken kom aldri og i august lovet han å retunere beløpet. jeg venter fortsatt på pengene.Nå svarer han hverken på mail eller tlf.
JagTusen takk for opplysningen. Hadde vel nesten vært fristende å avlegge fyren et besøk ......... sånn rundt 3 - 4 tiden om morgenen.

Det er jo slikt Holger advarer mot her inne på AF.
Jeg har aldri gått på noen økonomisk smell hos Dyrenes konge, men det har kun vært periodevis mulig å handle/kommunisere med dem. Det var for meg god nok grunn til at jeg aldri bestilte fra reol eller fra fiskelisten som ble annonsert - for dårlig kommunikasjon og manglende info om garanti i forhold til kjøpesummen.

Det er veldig mange som liker å starte butikk, uten at de har oversikt over alt ansvaret som følger med. Siden Dyrenes Konge er (var?) et enkeltmannsforetak er eier personlig økonomisk ansvarlig, ubegrenset, så om noen har tapt f.eks. 5000,- krev dem konkurs og det er større sjangs å få pengene enn om det er et AS.
Kai Hansen
[B]Jag[/B]Tusen takk for opplysningen. Hadde vel nesten vært fristende å avlegge fyren et besøk ......... sånn rundt 3 - 4 tiden om morgenen. Det er jo slikt Holger advarer mot her inne på AF.

eller donere pengene til Ha i drammen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap