- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon sarpsborg akvarieklubb den 11.mars 2012 (sarpsborg akvarieklubb)
Storauksjon sarpsborg akvarieklubb den 11.mars 2012 (sarpsborg akvarieklubb)
Postet 15.02.12 kl 11:13
Postet 15.02.12 kl 11:25
Postet 19.02.12 kl 19:43
Postet 28.02.12 kl 22:21
Postet 29.02.12 kl 13:23
Postet 29.02.12 kl 15:06
Postet 29.02.12 kl 20:08
http://www.akvarieklubb.no/Storauksjon.htm - Oslo Akvarieklubb tar 20% av salgssummen i provisjon.
Da lærte vi noe idag også
Da lærte vi noe idag også
Postet 01.03.12 kl 19:42
Aktuelle fisk.
Jeg tar med noen poser kardinaltetra og sølvøksefisk. dessuten noen L-168 og villguppy med lokasjon fra Venezuela.
Og hva innspill om salær angår, dette er bare surr, de klubbene jeg kjenner til og har deltatt på har alle og alltid som jeg vet tatt 20% i salær. Og det er helt greit, husk det er mye jobb og et stort apparat som er i sving. Møt opp folkens!
Og hva innspill om salær angår, dette er bare surr, de klubbene jeg kjenner til og har deltatt på har alle og alltid som jeg vet tatt 20% i salær. Og det er helt greit, husk det er mye jobb og et stort apparat som er i sving. Møt opp folkens!
Postet 08.03.12 kl 22:42
Postet 09.03.12 kl 08:37
Postet 09.03.12 kl 10:13
Bedre sent enn aldri...
Mon tro om Svein blir sint om jeg ringer nå for å få selgernummer?
Det ble nemlig brått plukket litt mer enn beregnet som blir med i morgen...
Kommer til å ta med en pose "tetramix", et par poser ancistrus sp. Super Red, litt endlers...
Kaja tar med en del reker og cory, noen gurami samt leoparddanio. Sikkert noe jeg har glemt også...
Edit. Glemte digitale ph-penner
Mon tro om Svein blir sint om jeg ringer nå for å få selgernummer?
Det ble nemlig brått plukket litt mer enn beregnet som blir med i morgen...
Kommer til å ta med en pose "tetramix", et par poser ancistrus sp. Super Red, litt endlers...
Kaja tar med en del reker og cory, noen gurami samt leoparddanio. Sikkert noe jeg har glemt også...
Edit. Glemte digitale ph-penner
Postet 11.03.12 kl 00:08
Endret: 11.03.12 kl 00:18
Postet 11.03.12 kl 00:16
Postet 11.03.12 kl 00:19
Tusen takk til alle som hjalp til under dagens auksjon.
Spesielt kjøkken, pengeinnsamlere, sekreteriatet og auksjonariusene, takk til Jostein som kom inn som en reddende 3. mann og stilte opp selv om han hadde stramt program.
Dette ble, helt klart kjøpers marked, men det er nettopp det som er sjarmen med auksjoner, du vet aldrig på forhånd, hvordan prisene blir, og noen blir alltids fornøyd.
Artig med så mange unge interresserte!
Ellers takk til alle sponsorene, Zoohjørnet, Dahls Dyrerike/akvarieguttene, Noels og Tropex. Premiebordet var velfylt.
Sees i Gøteborg om 3 uker.
Spesielt kjøkken, pengeinnsamlere, sekreteriatet og auksjonariusene, takk til Jostein som kom inn som en reddende 3. mann og stilte opp selv om han hadde stramt program.
Dette ble, helt klart kjøpers marked, men det er nettopp det som er sjarmen med auksjoner, du vet aldrig på forhånd, hvordan prisene blir, og noen blir alltids fornøyd.
Artig med så mange unge interresserte!
Ellers takk til alle sponsorene, Zoohjørnet, Dahls Dyrerike/akvarieguttene, Noels og Tropex. Premiebordet var velfylt.
Sees i Gøteborg om 3 uker.
Postet 11.03.12 kl 22:19
Ble veldig kjøpers marked på en del ting, men det skyldes vel kanskje litt at LOAK hadde lagt sin auksjon til samme dag og mange var der....
Ellers klarte som vanlig arrangørgjengen seg bra, Svein pratet seg bort, Geir kjøpte nesten alle loddene, vaflene var gode og alt var som det pleier....
Ellers klarte som vanlig arrangørgjengen seg bra, Svein pratet seg bort, Geir kjøpte nesten alle loddene, vaflene var gode og alt var som det pleier....
Postet 11.03.12 kl 22:24
miloBedre sent enn aldri... Mon tro om Svein blir sint om jeg ringer nå for å få selgernummer? Det ble nemlig brått plukket litt mer enn beregnet som blir med i morgen... Kommer til å ta med en pose "tetramix", et par poser ancistrus sp. Super Red, litt endlers... Kaja tar med en del reker og cory, noen gurami samt leoparddanio. Sikkert noe jeg har glemt også... Edit. Glemte digitale ph-penner
Så det var du som hadde med Super Red? Jeg angret meg i etterkant for at jeg ikke tok dem -.- Og håpet det skulle dukke opp igjen, men ei... Sukk.
Jaja. en ny erfaring ble det i alle fall. Og sikkert ikke den siste auksjonen vi er med på
Postet 11.03.12 kl 22:27
Postet 11.03.12 kl 22:57
Postet 12.03.12 kl 08:06
Postet 18.03.12 kl 20:08