Storauksjon sarpsborg akvarieklubb den 11.mars 2012 (sarpsborg akvarieklubb)

Sarpsborg Akvarieklubb har igjen gleden av å kunne arrangere storauksjon den 11.mars 2012.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2305]>> Les mer[/URL]
spennde får ta seg en tur vel.
Tar med planter av Ludwigia og Endlers Guppy. Det er alltid noe spennede og by på under auksjonen. Ta dere en tur.
Klar for en hyggelig og hektisk søndag. Foreløpig tar jeg med en Golden Maroon klovn fisk (saltvann), noen Gibbiceps, L-52, L-75 (ungfisk, ca 5-6 cm), Japan Blue-guppey.
Er det noen spesiell grunn til at det taes 20% salær? Sist auksjon (rett meg hvis jeg tar feil) tok dere vel 11% ?

Oslo tar fast 5%.
Plussmedlem
Torbjørn Jørgensen
Er det noen spesiell grunn til at det taes 20% salær? Sist auksjon (rett meg hvis jeg tar feil) tok dere vel 11% ? Oslo tar fast 5%.

"rettet"

Hvis ikke jeg husker feil har de tatt 20% i de årene jeg har vært på auksjon der. Moss tar også 20%.
Unnskyld, Torbjørn, men hvor har du det fra at O.A.K. tar 5% salær? De siste 5 årene har jeg blitt trukket 20%, som de aller fleste akvarieklubber tar.
http://www.akvarieklubb.no/Storauksjon.htm - Oslo Akvarieklubb tar 20% av salgssummen i provisjon.

Da lærte vi noe idag også
Aktuelle fisk.
Jeg tar med noen poser kardinaltetra og sølvøksefisk. dessuten noen L-168 og villguppy med lokasjon fra Venezuela.
Og hva innspill om salær angår, dette er bare surr, de klubbene jeg kjenner til og har deltatt på har alle og alltid som jeg vet tatt 20% i salær. Og det er helt greit, husk det er mye jobb og et stort apparat som er i sving. Møt opp folkens!
Får ta en tur da,siden du sier det Bjørn
Er ikke helt sikker på hva jeg tar med,men noe blir det. Alltid hyggelig med auksjon i særp
De Sølvøksefiskene dine, Bjørn, er bare nydelige. Lykke til!
Plussmedlem
Bedre sent enn aldri...
Mon tro om Svein blir sint om jeg ringer nå for å få selgernummer?
Det ble nemlig brått plukket litt mer enn beregnet som blir med i morgen...

Kommer til å ta med en pose "tetramix", et par poser ancistrus sp. Super Red, litt endlers...

Kaja tar med en del reker og cory, noen gurami samt leoparddanio. Sikkert noe jeg har glemt også...

Edit. Glemte digitale ph-penner
Send ham en sms for sikkerhets skyld. Mulig han har lagt seg tidlig for å lade opp til i morgen.
Plussmedlem
Geir Stokke
Send ham en sms for sikkerhets skyld.

Venter nok med den sms'en til i morgen tidlig jeg, Svein trenger all den skjønnhetssøvnen han kan få... :-p
Tusen takk til alle som hjalp til under dagens auksjon.
Spesielt kjøkken, pengeinnsamlere, sekreteriatet og auksjonariusene, takk til Jostein som kom inn som en reddende 3. mann og stilte opp selv om han hadde stramt program.
Dette ble, helt klart kjøpers marked, men det er nettopp det som er sjarmen med auksjoner, du vet aldrig på forhånd, hvordan prisene blir, og noen blir alltids fornøyd.
Artig med så mange unge interresserte!
Ellers takk til alle sponsorene, Zoohjørnet, Dahls Dyrerike/akvarieguttene, Noels og Tropex. Premiebordet var velfylt.
Sees i Gøteborg om 3 uker.
Plussmedlem
Ble veldig kjøpers marked på en del ting, men det skyldes vel kanskje litt at LOAK hadde lagt sin auksjon til samme dag og mange var der....

Ellers klarte som vanlig arrangørgjengen seg bra, Svein pratet seg bort, Geir kjøpte nesten alle loddene, vaflene var gode og alt var som det pleier....
milo
Bedre sent enn aldri... Mon tro om Svein blir sint om jeg ringer nå for å få selgernummer? Det ble nemlig brått plukket litt mer enn beregnet som blir med i morgen... Kommer til å ta med en pose "tetramix", et par poser ancistrus sp. Super Red, litt endlers... Kaja tar med en del reker og cory, noen gurami samt leoparddanio. Sikkert noe jeg har glemt også... Edit. Glemte digitale ph-penner

Så det var du som hadde med Super Red? Jeg angret meg i etterkant for at jeg ikke tok dem -.- Og håpet det skulle dukke opp igjen, men ei... Sukk.
Jaja. en ny erfaring ble det i alle fall. Og sikkert ikke den siste auksjonen vi er med på
Plussmedlem
--> Tipsy
Når jeg ikke engang fikk minstebud (som var under halv pris av hva jeg selger de for ellers) så dro jeg hjem med posene. Med null interesse ville jeg ikke la de være i pose hele dagen. Litt synd, men...
Jeg ser den Det er en malle jeg egentlig ikke har vurdert, så derfor bød jeg ikke, også kom jeg frem til det at jeg kunne tenke meg dem likevel, men da var jeg jo for sent ute... *treig.no*
Plussmedlem
Er det noen her som hadde, eller vet hvem som hadde selgernummer 11 på auksjonen? Solgte "Millionfisk". Kunne tenkt oss litt flere av de...
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap