Trondheim akvarieklubb

Noen som skal på møte i morgen, som har mallehuler eller noe sånt og auksjonere bort? Tenkte å prøve meg på opprett
Det pleier å dukke opp flotte skiferhuler, så satser på at det vil gjøre det denne gangen også
Noen som skal ha meg seg noe spennende på auksjonen?

Mvh Petter
spennende og spennende..... skiferhuler da!!! hehe
og vips så var 5 nye huler limt.......
på 16 minutter? Det må jeg si var kjapt.
Hvilke størrelse er det på de du har med?

Mvh Petter
Kan du ta med en posjon springhaler Ohr? Denne gangen har jeg virkelig klart å ta livet av alle...
rekker ikke møtet i dag dessverre og jeg må sjekke om jeg har noen igjen nede etterpå.
Hva er det som "normalt" blir tatt med på møtene? Vurderer å komme for å sjekke ut hvordan møtene er i dag..
Masse forskjellig Britti; fisk, planter og utstyr. Syns du skal ta turen jeg
Hmm. Tror jeg kanskje skal ta å komme meg dit da! Satser på at jeg finner fram
Se trondheimakvarieklubb.no. Der finner du en grei veibeskrivelse samt kart.
Velkommen!
Blippblopp
Se trondheimakvarieklubb.no. Der finner du en grei veibeskrivelse samt kart. Velkommen!

Jepp, det var jo til og med anbefalinger for hvilken buss man kunne ta samt busstopp som var nærmest. Det liker jeg!
Tusen takk!
oiiiiiiiii, akvarie møte i dag ja, da får æ mas på mæ en tur te trondheim i dag da

annbefaler alle i trondheim og omheng å dra å sjekke ut trondheim akvarieklubb. koselig akvarie og fiske prat, auksjoner med alt du trenger i akvariet og lodd salg

er det noen vits i å ha med seg vanlig ancistrus 'oppdrettsvariant' på ca2cm+-?, eller der de kansje litt små enda?

noen som har litt kalkstein/evnt andre ting som passer i malawi kar så de har noe å jømme seg i som de skal ha med seg på møte?
Da er det straks klart for nytt møte igjen; tirdag 19.00 på Brundalen skole
usikkert om jeg kan komme på møtet...

bilen har streiket og deler kommer på tirsdag....grrrrr...

noe spennende som kommer på auksjonen da??
Hvis noen vil ta med et par guppyfruer og én platyherre er jeg interessert
Bare ei uke igjen til siste møte før "sommerferien". Rydd avtaleboka, og kom til ei hyggelig samling
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap