Naf landsmøte og moss akvarieklubb 60år (moss akvarieklubb)

60 års jubileum!

[URL=/kalender_item.cfm?id=2326]>> Les mer[/URL]
Moss akvarieklubb 60 år
Hva skjer på søndag den 15, heldagsarrangemang. Har dere auksjon da.
På søndag blir det en kvalitetsauksjon og her er minsteprisen satt til 100,- pr objekt. Innmelding skjer på søndag. Vi anmoder selgere å merke objektene godt på forhånd og selvfølgelig pakke objektene godt. Det blir kun salg av fisk. For våre medlemmer så gjelder ikke medlemsnummer som selgernummer på denne auksjonen.

Innlevering fra kl 1000.

Mer info kommer!
Kvalitetsauksjon 15 april
Her finner du mer info om kvalitetsauksjonen, søndag 15 april.
Nå er det meste på plass til Landsmøtet i morgen, bare litt handling i morgen tidlig .

Gleeeder meg

Det er 33 stk påmeldte på festen, dette blir morro

Vel møtt

Festen er lukket, og det er lov å ta med seg flytende av alle sorter selv om det blir servert øl og vin til maten. Bare husk kvalitetsauksjonen dagen etterpå...

Kaker blir det også
Eg ønsker Moss AK og alle deltagerne lykke til med arrangementene. Eg er sikker på at det blir svært hyggelig, og eg skulle ønske eg var der
Takk for gode ønsker! Vi tror vi har forberedt oss godt, men man kan ikke vite sikkert før det hele er i havn.
Vi gleder oss også og håper at folk tar med sitt festhumør til bruk etter landsmøtet, samt selvsagt fisk til vår kvalitetsauksjon.

Veldig synd man jobber denne helga, men dere får ha lykketil Også får dere ha en flott 60 års feiring!
Takk for det Tom K. Men det var da en merkelig prioritering

Logger ut nå og drar for å hente mat til lunsjen samt ordne i lokalet sammen med resten av styret. Vi er tilgjengelige for offentligheten igjen etter helga og kanskje litt innimellom.

Festen slutter kl 1400, det er i alle fall meningen, og mottak av fisk til auksjonen begynner kl 1000 søndag morgen. Og det har vi planlagt helt frivillig....

Det var da tidlig

Festen er fra kl 18.00 til kl 02.00

Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap