Kvalitetsauksjon 15 april - moss akvarieklubb

I forbindelse med at Moss Akvarieklubb arrangerer årets landsmøte for NAF OG at vi feirer 60 år, arrangeres det en kvalitetsauksjon søndag 15 april. Auksjonen skjer i våre klubblokaler på Kambo. Her finner du kartet

Landsmøtet lørdag er forbeholdt klubbenes delegater og jubileumsfesten etterpå er for klubbens medlemmer og de som deltar på landsmøtet. Auksjonen på søndag er åpen for alle, både medlemmer og ikke-medlemmer. Det er kun fisk - ikke planter og utstyr, som går på denne auksjonen og det stilles en rekke krav til objektene. Retningslinjene finner du her

Kort fortalt så er det minstepris på 100,- og fisk som lever naturlig i grupper, skal også selges som gruppe med riktig fordeling av kjønn. Stimfisk skal selges på 8-10 individer og posene skal merkes med selgernummer, navn på arten og litt info som kan være gunstig for kjøper. Posene skal pakkes ordentlig og det er ikke ønskelig at man bruker brødposer, uansett hvor mange lag.

Det blir loddsalg og kiosksalg. Vi ønsker alle velkommen til en trivelig og spennende auksjon og håper det dukker opp mange spennende objekter.
Husk dette da, jeg tror det kommer mye maller
Kvalitetsauksjon
kommer med noe malawi,bla.aulonocara stuertgranti "red flash" trio
aulonocara sp.fire fish trio
stor ungfisk av perlmutt (7-9cm)
muligens en liten gruppe demasoni og maingano.
Tar med noen ungfisk av Apistogramma sp. Nadelstreifen (Leticia, Colombia). Etterkommere av fisk Tom C. har fanget i Colombia. Jeg fikk noen av Tom i fjor, resten av de han hadde tok han med til England, og de jeg har er nå de eneste i Norge.
Synd det kræsjer med hundeutstilling i Bergen, skulle gjerne vært med på den auksjonen
Her må man prøve å ta en tur innom
Dette gleder jeg meg til Jeg vil tro det kommer mye snadder, og auksjonen blir ikke til å vare i timersvis heller.

Jeg skal ta med Corydoras sp Black, og kanskje noen kule maller.
Kunne ønske jeg hadde tid og penger! Ønsker alle lykke til som både kjøpere og selgere!
Pt. scalare 'manacapuru "red shoulder"
Tar med en gruppe på 5 flotte individer, begynner å nærme seg 15 cm i høyden
F3 av viltfanget
Skal selges samlet

Svein

[External Image]
530
Tar med noen ungfisk av Apistogramma sp. Nadelstreifen (Leticia, Colombia). Etterkommere av fisk Tom C. har fanget i Colombia. Jeg fikk noen av Tom i fjor, resten av de han hadde tok han med til England, og de jeg har er nå de eneste i Norge.

Og her er bilder av en hanne og yngel...

[External Image]

[External Image]

Hunnen midt i bildet
[External Image]
Forhåndsbestilling av selgernummer
Du kan få selgernummer ved å kontakte klubben på mail: styret att mossakvarieklubb.org.

Rita Aspevik
Synd det kræsjer med hundeutstilling i Bergen, skulle gjerne vært med på den auksjonen :)

Det er auksjon i Bergen også
Ingunn Johnsen
Det er auksjon i Bergen også;)

Jeg vet det men det er utstilling både lørdag og søndag, og vi begynner kl 9 på morgenen så det klaffer dårlig uansett.
Helt riktig, Elisabeth, det kommer noen maller.
Ellers, kjempeflott tiltak med en "Kvalitetsauksjon". Håper det kommer mye fint for både kjøper og selger.
Tar med noen v.f. maller: L091, L128, L200 (H. subviridis), Gibbiceps. Og så lurer jeg på om jeg skal ta med et par poser med v.f. CW051, men med minstepris, som de som møter opp får vite.
Litt feil formulering. For selger er det vel prisen som gjelder!
Tider...
Mottaket er åpent fra kl 10:00
Auksjonen starter kl 13:00
Morro
Kommer til og trappe ned før flytting så tar med 3 Stk L200 Baryancistrus,4 Sturisoma voksne,Noe L400, L104,L287,136b. Får se om det blir L066 også.
Må nok ta turen denne gangen, tar med store, lubne Corydoras concolor, L-134/ Peckoltia compta, L-10a og 4 stk ungfisk av P.scalare "Peru".

Det jeg blir å ta med mest av, blir nok penger

Vurderer å løfte pittelitt på dekkglasset slik at jeg får fanget en stim med

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=15965

Nannostomus rubrocaudatus

Ah, det der var småslemt av deg Elisabeth! Nå kunne jeg i hvertfall ønske at jeg kunne tatt turen, alltid på jakt etter nye Nannostomus til "samlinga"
Tilfeldig bekjentskap
© Eivind Stavem Aagnes
Reklame for plussmedlemskap