Aquaark medlemsmøte 18. april med foredrag i porsgrunn :)

April månedens medlemsmøte vil bli holdt i vårt nye "klubblokale". Vi gjentar suksessen med foredrag/Temakveld og denne gangen er det filterteknikk som står på agendaen.

Thore Green, en meget kompetent akvarist med Koi og hagedam som sin store lidenskap har lenge hatt en interesse for blant annet filterteknikk.
Det vil være foredrag og demo av div filterløsninger som f.eks hjørnefilter, powerhead med blåsvamp, sump etc. Alt fra enkle til litt mere avanserte løsninger. Vi vil også få en forklaring på hvorfor ett filter er viktig i ett akvarie.
Animalcare/akvariekjellern AS vil denne kveld ha meget gode rabatter på div varer knyttet til filtrering og ekstra gode rabatter på fisk. Dette gleder vi oss til!!

Dørene åpner 1830. Forventet foredrags start rundt 1900.
Kaffe, og brus samt noe å bite i vil være tilgjengelig.

P.s følg oss også på Facebook!
http://www.facebook.com/groups/Aquaark/
Selvfølgelig vi skulle absolutt tatt en prat uansett, men jeg er desverre på kurs denne kvelden. Har du anledning til å komme ca kl 18 så er jeg der frem til ca halv sju så må jeg løpe.
Hei igjen. Sorry men ser nå at kurset mitt begynner 18, så jeg er der imellom 17 og 1730 men hvis det går bra så plinger jeg på til deg etter 17. Adressa er Drangedalsveien 2. Hos Animalcare på vessia.
Irriterer meg at jeg jobber så mye, dette er virkelig noe jeg skulle ha fått med meg. Men sånn er det bare, få bite i det sure eplet nok en gang.
Well... dette er langt ifra siste gangen Dette er og skal bli gangen fremover.
Møter med innhold og ikke minst folk

Hvis jeg får det som jeg vil så vil iallefall mai møtet også være en høydare
Per Arne Øvrum
Well... dette er langt ifra siste gangen ;) Dette er og skal bli gangen fremover. Møter med innhold og ikke minst folk ;) Hvis jeg får det som jeg vil så vil iallefall mai møtet også være en høydare :)




Høres bra ut. Da håper jeg at du får viljen din og at det ikke dukker opp noe. Sikker på at det blir en høydare også. Si i fra så fort dato er bestemt, da er det lettere å planlegge.
I utgangspunktet så er møtene våre 2ndre onsdag i måneden hvilket vil si 9 mai.
Det vil komme en update på dette på både facebook, hjemmesia og div. forum illøpet av denne/neste uke.

Det hviler veldig mye på foredragsholder
Men håper på å få svar innen kort tid

Takk for oppmøtet!
Håper dere hadde en hyggelig kveld

Fikk i tillegg bekrefta foredragsholder til mai møtet og gleder meg stort til dette!

Stay tuned
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap