- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Medlemsmøte i LOAK - planteforedrag av Linda Widente (Lillestrøm og omegn akvarieklubb)
Medlemsmøte i LOAK - planteforedrag av Linda Widente (Lillestrøm og omegn akvarieklubb)
Postet 23.01.13 kl 22:26
Endret: 23.01.13 kl 22:26
Postet 25.01.13 kl 13:50
Postet 26.01.13 kl 00:31
Postet 26.01.13 kl 01:58
Endret: 26.01.13 kl 02:06
Postet 26.01.13 kl 17:43
Jeg gleder meg i alle fall stort! Jeg så Linda sitt foredrag i Moss i høst og bestemte meg raskt for at vi måtte ha dette foredraget hos oss også. Det er et fantastisk enkelt foredrag for sånne som meg som har planter i karene fordi det ser pent ut og fordi det er forventet, ikke fordi det interesserer meg noe særlig. Men når jeg først skal ha planter der, så vil jeg jo at det skal se pent ut også, og i dette foredraget får man noen fine tips og vink om hva man burde tenke på.
Anbefaler folk å ta turen!
Anbefaler folk å ta turen!
Postet 29.01.13 kl 17:55
Flott foredrag og eg kunne gjerne tenke meg å ta turen sjølv eg. Men likevel har eg oppfylt kontingenten min med akvariereiser allerede, sitter akkurat nå i Berlin og var på aquascaping konkurranse forrige helg. En ny tur til Lillestrøm ville familien ikke godta
Foredraget til Linda skulle iallfall friste fleire og plantehold er lett mulig for ALLE! Ønsker dokke i LOAK lykke til!
Foredraget til Linda skulle iallfall friste fleire og plantehold er lett mulig for ALLE! Ønsker dokke i LOAK lykke til!
Postet 30.01.13 kl 11:44
Ja det skulle tatt seg ut Micha, snakk om egget som ville lære høna og sparke! Har lært utrolig mye av innleggene dine, hadde vært morsomt å møte deg en dag så jeg kan takke for hjelpen ansikt til ansikt
Hva om du snek deg over fjellet og tok del 2, "Planteglede for dem som får planter på Lindas nivå til å trives"? Det hadde vært moro!
Hva om du snek deg over fjellet og tok del 2, "Planteglede for dem som får planter på Lindas nivå til å trives"? Det hadde vært moro!
Postet 30.01.13 kl 19:13
Postet 31.01.13 kl 16:50
Postet 02.02.13 kl 15:02
Pust inn - pust ut...
Har startet litt opprydding, og tar med noen poser med planter som vanligvis ikke inngår i sortimentskassene fra Tropica tror jeg. Som
Echinodorus parviflorus
Echinodorus ozelot morplante, denne er forøvrig en ordentlig fosfatvarsler! Den jeg har med har fått så det holder
Nymphoides sp. ''Taiwan'', artig sak med flott lysende grønn kontrastfarge...
Cryptocoryne pontederiifolia
Sagittaria platyphylla
og sikkert en lukepose eller to. Tar også med et par rengjøringsbander som bare snublet inn i håven her. Og bildene på minnepenn, så ingen glemmer at jeg må ha litt assistanse på teknikken
Har startet litt opprydding, og tar med noen poser med planter som vanligvis ikke inngår i sortimentskassene fra Tropica tror jeg. Som
Echinodorus parviflorus
Echinodorus ozelot morplante, denne er forøvrig en ordentlig fosfatvarsler! Den jeg har med har fått så det holder
Nymphoides sp. ''Taiwan'', artig sak med flott lysende grønn kontrastfarge...
Cryptocoryne pontederiifolia
Sagittaria platyphylla
og sikkert en lukepose eller to. Tar også med et par rengjøringsbander som bare snublet inn i håven her. Og bildene på minnepenn, så ingen glemmer at jeg må ha litt assistanse på teknikken
Postet 02.02.13 kl 21:17
Postet 04.02.13 kl 14:02
Postet 04.02.13 kl 15:29
Postet 04.02.13 kl 18:53
Postet 04.02.13 kl 19:05