Klubbmøte januar m/årsmøte (bergen akvarieklubb)

Velkommen til klubbmøte, se klubbens hjemmeside for mer info…
Møtet avsluttes med en liten klubbauksjon som vanlig.

Vi starter med årsmøte kl 1830 og ordinært møte fra kl 1900

Husk å ta med penger til betaling av medlemsskap for 2013, se her for priser.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2437]>> Les mer[/URL]
Husk klubbmøte i morgen
Tenkte å ta med litt jegersnegler, en eller to poser med maaaange kirsebærreker (fin og kraftig rødfarge) og en pose Rød Rilireker til klubbauksjonen i morgen… Muligens også noe Ancistrus varianter om de lar seg fange.

[External Image]
Corydoras habrosus og planter
Jag tar med Corydoras habrosus-ungdomar.
Och så tar jag med planter:
- Rotala rotundifolia
- den lettstelte Luwigia-kryssningen (L. arcuata x L. mullertii)
- kanske Myriophyllum aquaticum
Hvorfor må det alltid være møte på min seindagsjobbing
Hadde egentlig planer om flere objekter å ta med på møtet. Men,men sånn blir det bare ,håper mange stiller opp
Bommet skikkelig denne gangen gitt ,jobbet tidlig likevel ,men hadde dessverre ikke tid til å komme.
Men det passer jo veldig bra at det blir møter i ulike uker fremover for da har jeg jo muligheten til å komme

Det var ett trevligt möte med nya medlemmar, nygamla medlemmar och gamla medlemmar. Go kaka med "maller" hae vi också. Och så var det en massa auktionsposter med bra priser för både köpare och säljare.
Årets første klubbmøte i BAK hadde skikkelig bra oppmøte og kakestandarden ble satt skyhøyt tidlig i året. En del nye medlemmer møtte meldte seg også inn - håper det fortsetter å dukke opp nye ansiter utover våren. Det er definitivt mer liv i BAK nå enn på lenge.

Hvor mange klubber har egen kakebaker på dette nivået?
[External Image]

med egg i hulen og greier...
[External Image]

Årets medlemskort med unike bilder til hvert medlem.
[External Image]
Det er den kuleste fiskekaken jeg har sett
Jøss for en flott kake ,burde fått premie for den

Artig med de nye medlemskortene ,krysser fingrene for at det blir Corydoras på mitt
Sølvi, du får bestikke klubbens grafiker til neste år for å garantere deg cory-kort....
Blir vel deg det da Lars ,du får ha meg i tankene
Denne gangen ble medlemsnummer og baksidebildet helt tilfeldig.

Til neste år får vi se om vi ikke kan optimalisere det slik at de som liker Malawi kan få det, corydamer på Sotra for Corydoras osv...
Får man tilsendt faktura på fornyelse av medlemskap?

Pål
Nei, klubben er ikke så avansert enda. Ta kontakt med Alexander Grimstad for fornyelse.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap