Storauksjon i Bergen Akvarieklubb (Bergen Akvarieklubb)

Bergen Akvarieklubb ønsker velkommen til storauksjon lørdag 18. oktober på Slettebakken skole.

[External Image]

[URL=/kalender_item.cfm?id=2630]>> Les mer[/URL]
Selgernummer får dere av meg ved å sende mail til lars@jamne.com eller via profilen min her på Akvaforum.
Åh, Bergensauktion!
Julafton för en Stockholmare. Vi ses där.
Saltvann
Hei blir det solgt noe til saltvann der også? (Fisk,korall)
Det har ikke vært noe saltvann de siste par årene på disse auksjonene.
Menyen er spikret så da blir det litt skikkelig mat i tillegg til kaffe og kaker. Kjekt med litt skikkelig næring i kroppen til budkrigen.
Håper det blir noen amerikanske ciklider med størrelse på auksjonen.

Ser frem til å møte opp.
Jeg skal prøve å få fanget Krobia xinguensis og Red Back scalare ungfisk, de får jo litt str med tiden men ikke mega selvsagt. Eller blir det noen corydoras godbiter fra meg som F1 leksgruppe med C. Hastatus og litt ungfisk av C. Boesemani.
Malawi
Er det håp om å få kjøpe Malawi-cichlider på auksjonen?
Har pleid å være litt malawi, men på auksjon vet man aldri før etterpå....
Jeg tar med Malawi: voksne og yngel av Labidochromis caeruleus, aulonocara og Sciaenochromis fryeri.
Reker
Jeg er også interessert i reker! Blå - er det carbon rili og blue jelly du pleier å ha? Hvilke er mest intens i fargen? Og rød biereker.
Reker
Skal se hva jeg rekker å fange av reker til lørdagen. Har både Blue Jelly og Carbon Rili nå, disse kan ikke sammenlignes da de har både forskjellige farger og tegninger.
Må vel reise til Bergen på lørdag eg og Tenkte å ta med meg noen grupper med forskjellige typer biereker og tigerreker og ett sammelsurium av forskjellige moser, stilke- og rosettplanter. Blir altså sånn ca. samme utvalg som på tidligare auksjoner litt avhengig kor mye eg klarer å pakke i morgen kveld. Vi ses!
Det blir dessverre ikke Kardinalreker fra meg. Hadde ikke "fiskelykke" og er ikke motivert å demontere hele akvariet for å få noen av disse spesielle rekene. Kanksje neste år...
Likevel blir det en del reker og bl. a.:
en gruppe med 5 stk Bee "spotted head pinto" + 2 stk Taiwan Bee Black "multistriped".
For å kikke litt på "multistripe" og evt. blir sjokket kor mye dvergrekene kan koste sjekk linken:


Tar med meg ungfisk grupper av L180, L66, L76, Hypancistrus sp. Guaviare, Aspidoras sp. C125, Brochis splendens (to kjønnsmodne F1 grupper), Red Back scalarer, Cryptoheros nanoluteus og Corydoras boesemani.

[External Image]
Eg tar med ei lita gruppe av den nydelige tetraen Poeciliocharax weitzmani. Lekspar med ancistrus, oransje reker, moina og paramecium startkultur, planter, mose + litt til.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap