Haugaland Akvarieklubb (info)

Medlemsmøte mandag 14. november kl. 19 på Haugarhuset! Her vil det bli gitt viktig informasjon om storauksjonen lørdag 19. november. Vi skal bl.a. kurses i riktig pakking av fisk og planter. Medlemmer vil få utdelt gratis fiskeposer (klubben spanderer). Det vil også være mulighet til å få med seg isoporesker til en rimelig sum. En liten bildequiz skal vi også få tid til med fine premier.
Klubbmøte på Haugarhuset mandag 12. desember kl. 19. Se kalender her på AF eller vår hjemmeside for mer informasjon.
Minner om klubbmøtet 12. desember!
I kveld!

Fått vite i dag at produsenten av filmen vi skal se i kveld vil stå for en liten innledning før filmvisningen
Puhhh
Så var kvelden over.. med oppmot 40 tillhørere som fikk se en flott film fra malawi med Alf Ole Bull-Tornøe i hovedrollen.. så nå har killien fått seg en konkurent (jmfr,Svein Antonsens innlegg på storauksjonen)..
For egendel så var det jo kjekt å vinne akvariet som var hovedpremie for dette halvåret + diskus kaker da..........
Satser på at vi får til ett like sprekt neste år med spennende forelesninger og rikholdige klubb auksjoner..
Takker for i år
Reinert

Inaktiv bruker
Gratulerer med nytt akvarie, Reinert, men nå tror jeg dere på Haugalandet må slutte å ha så mange forskjellige foredrag, ellers får dere mer enn nok med å skifte interiør ))

Svein
De blir fort revet med disse Haugalendingene
Det er slike filmer og foredrag som bør sladdes
Nei til sladding!

Ihvertfall i akvariesammenheng.
reinert
Så var kvelden over.. med oppmot 40 tillhørere som fikk se en flott film fra malawi med Alf Ole Bull-Tornøe i hovedrollen.. så nå har killien fått seg en konkurent (jmfr,Svein Antonsens innlegg på storauksjonen).. For egendel så var det jo kjekt å vinne akvariet som var hovedpremie for dette halvåret :-D + diskus kaker da.......... Satser på at vi får til ett like sprekt neste år med spennende forelesninger og rikholdige klubb auksjoner.. Takker for i år Reinert

For de som lurer på hva Reinert mener med Discuskaker. Kan jeg oppklare dette. Sist styremøte satt der 5 godt voksne mannfolk å bakte pepperkaker. Formene ble selvfølgelig laget selv. Discus, Scalare, Maller og noen fisk som ikke er oppdaget enda
Ett par brett ble skikkelig svarte.(Sort Scalare og mørk Diskus da self. )
Har en tendens på styremøtene at det tar av litt med mye akvaristisk utenomsnakk. Oii !!! KAKENE !!! Jaja,, noen poser ble det til premier på siste klubbmøte. Har ikke vi akvarister det gøy?, så vet ikke jeg.

Takker også alle medlemmer for et fantastisk fint år.
Håper å se alle til neste år.
Viggo

Huff, måtte dere rippe opp i dette med kakebakst. Fruen har knekt høyrearmen slik at det ser dårlig ut med kakebakst til denne julen. Får satse på en frisk innsats på bakeriet.

Må bare si at jeg er imponert over aktiviteten i Haugaland Akvarieklubb. Vel blåst til dere alle!
Kaker
Nå må vi ikke glemme alle kakene Are hadde svettet seg gjenom da,, De var jo hånd skåret og malt.. det var snakeskin og pigeon blue og mange flere spennende oppdretsvarianter av .discus.
Info om siste klubbmøtet finnes nå her.
reinert
Nå må vi ikke glemme alle kakene Are hadde svettet seg gjenom da,, ;-)

Ikke akkurat et apetittvekkende utsagn.. :P
MC Darup
[QUOTE=reinert]Nå må vi ikke glemme alle kakene Are hadde svettet seg gjenom da,, ;-)

Ikke akkurat et apetittvekkende utsagn.. :P
ånei.... da har du ikke møtt are... ))
Utloddingen :)
Da, er jeg hjemme igjen fra Oslo-turen =))

Jeg ville bare vite om jeg vant noe ?

Maren =))
akvafreak
Da, er jeg hjemme igjen fra Oslo-turen =)) Jeg ville bare vite om jeg vant noe ? Maren =))

Jøss, har du vært ute i distriktet når det er her i by'n det store skjer

Tror du har en gevinst som venter på deg såvidt jeg husker Du kan få den mandag 9. januar på klubbmøtet da.
Bjarne
[QUOTE=akvafreak]Da, er jeg hjemme igjen fra Oslo-turen =)) Jeg ville bare vite om jeg vant noe ? Maren =))

Jøss, har du vært ute i distriktet når det er her i by'n det store skjer

Tror du har en gevinst som venter på deg såvidt jeg husker Du kan få den mandag 9. januar på klubbmøtet da.

Joda, Bjarne jeg ville egentlig vært på klubbmøtet, men når legene på Rikshospitalet avgjør når jeg skal leggges inn, ja da hadde jeg ingen valg.

Jeg håper det ikke er pepperkaker iallefall, for hva skal man med pepperkaker når jula er forbi )
akvafreak
Da, er jeg hjemme igjen fra Oslo-turen =)) Jeg ville bare vite om jeg vant noe ? Maren =))

Joda.. en stor boks for venter på deg,,,,
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap