Auktion i sarpsborg 24/4?

Nu har jag hört att det snart ska vara auktion i Sarpsborg igen, och det skulle vara bra att kunna få lite information om den. Jag hoppas att jag kan komma, och att det ska gå att anmäla lite auktionsgods trots att jag inte är med på facebook.

Olle
Plussmedlem
Hei Olle

SØNDAG 24. APRIL 2022 KLOKKEN 12:00
Sarpsborg Akvarieklubb arrangerer storauksjon
Opsundveien 15, 1726 Sarpsborg, Norge

Dette foregår i Musikkhuset på Opsund, Opsundveien 15.
Auksjonen starter kl. 12.00, og innlevering av objekter skal skje mellom kl. 10.00-11.30.

Det er åpent for alle, og det vil være lov å auksjonere bort kun fisk og krepsdyr, resterende går på fastprisbord. Budgivning vil skje i hele tiere, med startpris på 50 kr hvis ikke annet er oppgitt. Alle objekter som auksjoneres bort vil bli vist frem på projektor.

Vi oppfordrer til at all fisk pakkes godt slik at vi unngår lekkasjer, oksygenmangel og lignende. Pass på å merke objektene godt med tanke på navn på selger, selgernummer og hva som selges.

Auksjonssalær er 20%. Selgernummer får du automatisk når objektene forhåndsregistreres, både de som skal auksjoneres og de som skal på fastprisbord. På den måten kan også kjøper se hva som kommer.

For å forhåndsregistere objekter og få selgernummer, klikk på linken:
https://forms.gle/au47N1TUnX3RkQWx8

For å se hva som kommer til salgs og på auksjon og fastprisbordet, klikk på linken:
https://docs.google.com/.../2PACX-1vR5ZrQ9.../pubhtml

Det vil også være kiosksalg hvor det blir salg av pølser, vafler, kaffe og brus. Ellers blir det lotterisalg med mange flotte premier fra våre sponsorer.
Hilsen Sarpsborg Akvarieklubb

Tack Milo!

Men tyvärr fungerar inte länkarna. Det händer inget när jag klickar på dem.

Olle
Finns här någon som kan hjälpa mig med fungerande länkar till registreringen och auktionslistan?

Olle
der ligger url til regisstreing og link først til liste. håper det fungerer for deg Olle!
Tack, nu kommer jag in till registreringen! Den är ju det viktigaste, men det hade varit bra att kunna se listan också. Den länken fungerar fortfarande inte.

Olle
Plussmedlem
Jeg kommer i alle fall til listen når jeg kopierer URL'en og limer inn i adressefeltet.

Men her er den som klikkbar lenke.
Tack Anders! Där kom listan också!

Olle
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap