snacks til L-066 ?

forer mallene mine (og den andre fisken og forøvrig) men en salig blanding av frossen artemia, sera granulat, hvite og sorte myggiser og en slags bunnfisk tabletter.

men er det noe snacks jeg kan gi de ? har testet agurk men dette var ingen stor hit så jeg trenger forslag
Mine får:
TetraBits
Frosne artemia
Oksehjerte
Discusfòder
Par Algewaffers en gang i uken.
Fin farge på mine fisker og jevn rund buk.
mine er gode og runde med kritthvite og kullsorte fine striper så jeg tror ikke de sulter akkurat, tenkte mer på litt "lørdagsgodt"

discusfor og oksehjerte er nok ikke aktuellt for det blir så til de grader uøkonomisk for meg å kjøpe dette til tre små fattigmannszebraer og discus skal det aldri opp i mine kar
Frossen discusfòder er ikke dyrt Kommer i likense pakker som frossne mygglarver osv. Så om du bruker den til snacks en gang i uken varer den leeeenge Fin til å variere kosten med siden den består av både grønt og kjøtt. De er alltid kjappe til å kaste seg over disse og frosen artemia når jeg fòrer med det.

Og du, ikke kall de fattigmanszebra da, de er for fine til det
he he, det var bare et uttrykk jeg hørte på de og egentlig så ligner (ihvertfall mine) de en del på zebraen og.
men flott fisk ? å ja, de er vel det dyreste som padler rundt hos meg og de er ikke så skye som folk advarte meg mot heller

planen er etterhvert når jeg får litt bedre råd å kjøpe 3-4 til og se hva jeg får til
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap