- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Microglanis iheringi
Microglanis iheringi
Så profilen på denne mallen og syntes den var sååå søt. Bestilte derfor en gjeng og endte opp med noen (som jeg synes..) lite pene skapninger.... har nå søkt litt mer og fant bilder av den jeg bestilte under samme navn på akvarieforum.
Er det samme malle?? Hvis ikke, hva er den søte som det er bilde av i profilen på denne siden??
Er det samme malle?? Hvis ikke, hva er den søte som det er bilde av i profilen på denne siden??
Postet 21.06.06 kl 09:03
Mallen i profilen her (og på Akvarieforum) er en microglanis iheringi.
Grunnen til at jeg kan si dette sikkert, er at det er jeg som har tatt bildet
Syns den er søt, jeg - men skjønner jo at ikke alle er enig med meg i dette
Hvis det er noen trøst, er det ikke denne mallen du kommer til å se mest til av fiskene i akvariet. Jeg har vel sett mine omtrent 10 ganger på de månedene jeg har hatt dem. Jeg puttet oppi to, men har aldri sett begge to på en gang, så jeg er ærlig talt ikke sikker på om det fortsatt er to der.
Det er iallefall stor ståhei hver gang noen får øye på en da de er de skyeste fiskene jeg noensinne har hatt
Grunnen til at jeg kan si dette sikkert, er at det er jeg som har tatt bildet
Syns den er søt, jeg - men skjønner jo at ikke alle er enig med meg i dette
Hvis det er noen trøst, er det ikke denne mallen du kommer til å se mest til av fiskene i akvariet. Jeg har vel sett mine omtrent 10 ganger på de månedene jeg har hatt dem. Jeg puttet oppi to, men har aldri sett begge to på en gang, så jeg er ærlig talt ikke sikker på om det fortsatt er to der.
Det er iallefall stor ståhei hver gang noen får øye på en da de er de skyeste fiskene jeg noensinne har hatt
Postet 21.06.06 kl 10:08
Postet 21.06.06 kl 10:18
Er nok samme fisk som er avbildet på begge forumene Men det er vesentlig forskjell på bildene, og da vil man fort kunne få feil inntrykk av fiskens totale utseende Er ikke værre en det.
Om du fremdeles er usikker på om det er rett fisk du har fått, er det bare å google på navnet. Masse bilder rundt omkring av denne fisken.
Om du fremdeles er usikker på om det er rett fisk du har fått, er det bare å google på navnet. Masse bilder rundt omkring av denne fisken.
Postet 21.06.06 kl 10:49
Postet 21.06.06 kl 11:42
Postet 21.06.06 kl 11:50
Postet 21.06.06 kl 11:59