Endelig fått tak i mallene jeg ville ha:)

Endelig fått tak i flere L 134-hadde 2 stk voksene og hentet 4 stk 4 cm yngel på et halvt år forgje torsdag.
Dette har helt klart blitt min favoritt L malle, dem går i en 220 L sammen 2 stk L 177 og 2 stk L144+ 6 SAEer og 2 store scalarer og flere Macrobrachium assamensis(indisk kloreker) de er utrolig flinke tilå ta alle uønsketde pest sneiler.

Har blitt litt av en L malle fantast, synd man ser disse fine fiskene så skjelden-men mater jeg med squas så kommer faktisk alle frem, så eg får tatt en titt på dem.

Så å vill jeg ha yngel på L134 om et års tid(håper jeg

Det er alltid gøy når man får tak i fisker man har ønsket seg lenge

Gratulere!
Spiser L-134 mallene dine grønnsaker?!? Åh... det visste jeg ikke at de gjorde. Mine virker helt uinteressert i grønt.
Jeg mater stadig med agurk og squash, senest for to dager siden. Men jeg har aldri sett L-134 røre squashen. Men L-144 derimot går jo helt bananas.

Når jeg fôrer med frossen artemia derimot, blir det liv i leiren. Det lukter de med èn gang jeg stikker maten under overflaten med fingrene.

Uansett, grattis Det er virkelig gøy med nye fisk man har ønsket seg lenge.
De 2 voksene L134 mine spiser squash som bare det-så når jeg putter oppi det så kommer alle L mallene frem-et utrolig syn, når både prikkete, sebraer og gule L maller henger side om side på squashen
Men jeg forer også med frosen artemia+ malle tabletter-så de nye ynglene også skal få litt mat, men håper jo de også etterhvert kommer frem når "grønn"sakene blir puttet i karret.

Sant det Mc Darup og mona o at det er utrolig moro og få tak i fisker man har vært på jakt etter i mnd vis-ble glad som en unge på julekvelden
Grattis!
Jeg er nesten ikke misunnelig

Gleder meg nesten til høsten setter inn jeg nå, sånn at det går an å kjøpe fisk igjen...!
Takker så mye for gratulasjonene-er så utrolig moro og få tak i L mallene når jeg har vært på "jakt"etter dem i nesten 6 mnd.

Har nå 1180 Liter i stua, fordelt på 4 karr, stua er på 50 kvm og er helt full-men merker jeg trenger noen liter til, skal prøve å drette noen typer nå-så jeg må nok begynne å rigge opp noen nye karr i kjelleren. Har et i kjelleren på 130 L som nok blir det første "kjeller"karret.
Men det koster penger, så må ta litt og litt
Tilfeldig bekjentskap
© HaakonH
Reklame for plussmedlemskap