Pris på vf L46 per i dag?

Har blitt tilbudt en vf L46 av en bekjent. Fisken er etter all sannsynlighet en hann, og ble kjøpt i butikk i 2004.

Hva vil dere si er ok pris for denne tassen? Prisen som ble forlangt synes jeg var noe stiv, spesielt siden det er en enslig hann...
Hva som er en ok pris for en fisk som er så dyr er det nok mange meninger om. Har hørt at voksne VF fort ligger på 2.000-2.500 nok
"ok pris" ble kanskje litt feil... markedspris er det vel jeg er ute etter.
Pris i dag?

Det du gidder å gi for en stusselig hann...

Jeg for min ville ikke gitt mer enn 700 kr.(hvis det er 100 % sikkert at det er en hann)
ca samme sum som den ble kjøpt for regner jeg med.

Zebraer skal leve i gruppe.

Det er ikke sikkert at denne fisken takler å leve i gruppe skulle den få det.
McEve opplevde en som angrep alt og alle i karet og måtte bare kvitte seg med den.
Den visste rett og slett ikke hvordan man levde sammen i gruppe..
Det er også et tankekors,men regner med det var ett enestående tilfelle.
Knut Kjesbu
Pris i dag? Det du gidder å gi for en stusselig hann...

Hvordan vet du at den er stusselig?

Hva om du har en hunn og en hann og trenger en hann til for å få en av de til å ta rollen som alpha, slik at det blir en leksgruppe ut av det hele. Hvor mye er den da verdt for deg?

Jeg ville sett på alder, generell kondisjon på fisken, og om jeg trengte ham for å gjøre en leksgruppe komplett. 1500 vil jeg ha betalt, avhengig av min motivasjon for å kjøpe ham selvsagt.

Og som Knut sa - er det nå sikkert at det er en hann da
McEve
[QUOTE=Knut Kjesbu]Pris i dag? Det du gidder å gi for en stusselig hann... Hvordan vet du at den er stusselig?

En zebra alene er stusselig

En zebra i en gruppe derimot....
Knut Kjesbu
[QUOTE=McEve] Hvordan vet du at den er stusselig?

En zebra alene er stusselig

En zebra i en gruppe derimot....

Det er ikke sikkert den er stusselig, psykopaten jeg hadde var den flotteste Zebraen jeg noen gang har sett - uten at det hjalp så mye selvfølgelig.

Men poenget her er, hva om det er en hann til som skal til for at det blir en leksgruppe? hvor mye er den da verdt for deg?
Vel...nå var jo din zebra i en gruppe?

Ville vel gitt mer enn 700 kr ja..
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap