Vanlig ancistruss funker kjempebra, selv om denne arten for mange kanskje er for kjedelig
Vet at enkelte har brukt både Pleco og gibiceps med godt hell, men har ikke testet disse ut selv.
Jeg ville i alle fall ikke gått for såpass kostbare maller som L046 til dette formålet. Noen utpreget algesiser er den jo heller ikke, noe som jeg regner med er noe av grunnen til at du øsker maller i dette karet
Vanlig ancistruss funker kjempebra, selv om denne arten for mange kanskje er for kjedelig :)
Vet at enkelte har brukt både Pleco og gibiceps med godt hell, men har ikke testet disse ut selv.
Jeg ville i alle fall ikke gått for såpass kostbare maller som L046 til dette formålet. Noen utpreget algesiser er den jo heller ikke, noe som jeg regner med er noe av grunnen til at du øsker maller i dette karet :)
Takk for svaret Frank,
Lurer på er vanlig gul ancistius og L144 den samme når ein skal bestille sånne?
Nei, det er nok ikke den samme. Vanlig ancistrus.sp er en albino variant, noen kaller dem golden, noen gul, dette kan du se forskjell på øynene, på albinoen er de røde mens L-144 har mørke. Den koster også en del kroner mer. L-144 Albino