Kresen Malle

Jeg har en Panaque sp L002 som ikke spiser. Jeg har prøvd tabletter og hvite mygglarver. Har ikke sett den spise på flere dager

Noen tips?
Prøvd Agurk,squash eller paprika?

Mine maller digger dette.. eller.. ikke agurk.. det sluttet dem å spise etter at jeg ga dem squash..

For når lyset er av.. jeg ser aldri at mallene mine spiser for å si det sånn.. men tynne er dem ikke.. så mat får dem
Margerter fra boks er en sikker vinner for mange fisk. Kan være verdt å prøve.
Min L002 er helt "gal" etter squash.

Min spiser også sorte mygglarver + et for til bunnfisk eg har kjøpt fra Danmark hos ein oppdretter som lager for.

Dette fungerer veldig bra til alle mallene mine...

Men prøv Squash først og fremst, tror du vil lykkes med det!!
xante
Min L002 er helt "gal" etter squash. Min spiser også sorte mygglarver + et for til bunnfisk eg har kjøpt fra Danmark hos ein oppdretter som lager for. Dette fungerer veldig bra til alle mallene mine... Men prøv Squash først og fremst, tror du vil lykkes med det!! :)


Klarer du å se forskjell på dine L002? Isåfall hordan?

Ps; hvor store er de?
Julian Astroza
[QUOTE=xante]Min L002 er helt "gal" etter squash. Min spiser også sorte mygglarver + et for til bunnfisk eg har kjøpt fra Danmark hos ein oppdretter som lager for. Dette fungerer veldig bra til alle mallene mine... Men prøv Squash først og fremst, tror du vil lykkes med det!! :)


Klarer du å se forskjell på dine L002? Isåfall hordan?

Ps; hvor store er de?

Eg har kun 1 L002, men har mange andre typer. Har L002, L128, L144, L260, og Ancistrus (Den mest vanlige typen).
Men dersom du tenkte på korleis du ser forskjell på kjønn, så har hannene pigger på bakre del av kroppen, mens Lekemodne hunner synes bredere i buken når de ses ovenfra.
xante
[QUOTE=Julian Astroza][QUOTE=xante]Min L002 er helt "gal" etter squash. Min spiser også sorte mygglarver + et for til bunnfisk eg har kjøpt fra Danmark hos ein oppdretter som lager for. Dette fungerer veldig bra til alle mallene mine... Men prøv Squash først og fremst, tror du vil lykkes med det!! :)


Klarer du å se forskjell på dine L002? Isåfall hordan?

Ps; hvor store er de?

Eg har kun 1 L002, men har mange andre typer. Har L002, L128, L144, L260, og Ancistrus (Den mest vanlige typen).
Men dersom du tenkte på korleis du ser forskjell på kjønn, så har hannene pigger på bakre del av kroppen, mens Lekemodne hunner synes bredere i buken når de ses ovenfra.

Dette er litt flaut, men squashen flyter... hjelp :P
Den synker etter en stund...
Stikk en teskje eller noe igjennom den så synker den til bunn.. Husk å fjern rester som ikke blir spist opp
Tilfeldig bekjentskap
© Linn-Therese Nilsen
Reklame for plussmedlemskap