- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Noen som kjenner til C. aeneus "black wenezuela"?
Noen som kjenner til C. aeneus "black wenezuela"?
Inaktiv bruker

C aeneus "Black Wenezuela"?
Postet 13.10.06 kl 00:50
Endret: 13.10.06 kl 00:55
Postet 13.10.06 kl 01:11
Inaktiv bruker

Luring du Bettina
Postet 13.10.06 kl 01:17
Jeg så bare i corydoras boken min jeg da ;o)
Når det ikke står noe spes aeneus black venezuela, men når det står a.black peru og under det igjen steder hvor den finnes som peru, venezuela, rio Apure, bolivia, brazil, ecuador, colombia, surinam og trinidad og det er den eneste "Black" typen som står ut av arten, var det jo et godt forslag egentlig da......
Hva med Corydoras Aeneus "Black Surinam" kjempebra ikke sant!!!
(er sikkert helt feil dette.....)
Når det ikke står noe spes aeneus black venezuela, men når det står a.black peru og under det igjen steder hvor den finnes som peru, venezuela, rio Apure, bolivia, brazil, ecuador, colombia, surinam og trinidad og det er den eneste "Black" typen som står ut av arten, var det jo et godt forslag egentlig da......
Hva med Corydoras Aeneus "Black Surinam" kjempebra ikke sant!!!
(er sikkert helt feil dette.....)
Postet 13.10.06 kl 01:44
Inaktiv bruker

Nå er du vanskelig, men håper den er svart
Postet 13.10.06 kl 01:52
Inaktiv bruker

Å du....... Surinam, heter vel ikke det lengr?
Postet 13.10.06 kl 01:56
Selvfølgelig er den svart..... heter vel ikke black for ingen ting.....
ja da, det står surinam og trinidad, vet ikke hvor det er, men sikkert der disse finnes???
Du er jo liksom ikke norsk statsborger om man er født og oppvokst i sverige heller.....?
Så er du på fisketur i peru og fisker en a.black, må det bli black peru, sånn er det.....ehh tror jeg ihvertfall, eller trodde jeg, vil jeg tro!
Er ganske så bra sjelden å se denne black typen av aeneus, så det er igrunn samme hva den heter, kult å ha den fordet, den er jo kjempefin.
ja da, det står surinam og trinidad, vet ikke hvor det er, men sikkert der disse finnes???
Du er jo liksom ikke norsk statsborger om man er født og oppvokst i sverige heller.....?
Så er du på fisketur i peru og fisker en a.black, må det bli black peru, sånn er det.....ehh tror jeg ihvertfall, eller trodde jeg, vil jeg tro!
Er ganske så bra sjelden å se denne black typen av aeneus, så det er igrunn samme hva den heter, kult å ha den fordet, den er jo kjempefin.
Postet 13.10.06 kl 02:04
Inaktiv bruker

Der fikk jeg så "hatten" passet ja Ang Surinam, så hadde jeg feil......
Postet 13.10.06 kl 02:14
Postet 13.10.06 kl 02:19
Inaktiv bruker

Hvis det er den vi tror, skal jeg spandere en på deg
Kommer neste Tosrdag
Kommer neste Tosrdag
Postet 13.10.06 kl 02:25
Inaktiv bruker

Birger AHvis det er den vi tror, skal jeg spandere en på deg:-) Kommer neste Tosrdag:-)
Tosrdag........ Flere som er trøtte.............
Postet 13.10.06 kl 02:27