Noen som kjenner til C. aeneus "black wenezuela"?

Inaktiv bruker
C aeneus "Black Wenezuela"?
Tror egentlig du mener aeneus black, den er svart og kjempefin...
Er en type som heter black-Peru, men aeneus black, finnes jo i venezuela, så kanskje denne black typen får navnet etter hvor den blir fanget... hehe
Inaktiv bruker
Luring du Bettina
Jeg så bare i corydoras boken min jeg da ;o)

Når det ikke står noe spes aeneus black venezuela, men når det står a.black peru og under det igjen steder hvor den finnes som peru, venezuela, rio Apure, bolivia, brazil, ecuador, colombia, surinam og trinidad og det er den eneste "Black" typen som står ut av arten, var det jo et godt forslag egentlig da......

Hva med Corydoras Aeneus "Black Surinam" kjempebra ikke sant!!!

(er sikkert helt feil dette.....)
Inaktiv bruker
Nå er du vanskelig, men håper den er svart
Inaktiv bruker
Å du....... Surinam, heter vel ikke det lengr?
Selvfølgelig er den svart..... heter vel ikke black for ingen ting.....

ja da, det står surinam og trinidad, vet ikke hvor det er, men sikkert der disse finnes???

Du er jo liksom ikke norsk statsborger om man er født og oppvokst i sverige heller.....?

Så er du på fisketur i peru og fisker en a.black, må det bli black peru, sånn er det.....ehh tror jeg ihvertfall, eller trodde jeg, vil jeg tro!

Er ganske så bra sjelden å se denne black typen av aeneus, så det er igrunn samme hva den heter, kult å ha den fordet, den er jo kjempefin.
Inaktiv bruker
Der fikk jeg så "hatten" passet ja Ang Surinam, så hadde jeg feil......
det var en god følelse..... likte det... nei da nå tuller jeg fælt...tji hi (er nok bare et tegn på at jeg er overtrøtt)

Når kommer det bilder av a.black da? Disse er som en juvel i et akvarie, alt som er sjeldent eller vanskelig å få tak i er skikkelig stas....

Inaktiv bruker
Hvis det er den vi tror, skal jeg spandere en på deg
Kommer neste Tosrdag
Inaktiv bruker
Birger A
Hvis det er den vi tror, skal jeg spandere en på deg:-) Kommer neste Tosrdag:-)

Tosrdag........ Flere som er trøtte.............
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap