L144

hei. Har to stk L144 på ca 5 cm. Det jeg lurer på er, hvor store må de være for at en eventuell hanne utvikler "bust" på nesa? Akkurat nå er de uten bust begge to. Hadde jo vært ok og ha hvertfall en hann og ei ho....
Di vokser ikke så fort, men om du har en et hannkjønn ut av de to du har vil den begynne å utvikle barter, egentlig litt rart at du ikke har sett anntydning til dette nå... kanskje to hunner du har?

Jeg har en hunn og en hann, og han var rundt 4-5 cm og selger kunne si meg at dette var en hann, hadde begynnt å utvikle barter da, dette var i sensommer, har ennå ikke utviklet barter fullt. Kan se bilder av di på profilen min.
Inaktiv bruker
Er de 5cm burde det strengt syns barter eller antydning til.
Kanskje 2 hoer
Får ta en tur bort i karret å kikke veeeldig nøye etter, og deretter kanskje ta en tur til zoo-butikken å kikke etter en hann.... Takk for svar.
Var som jeg trodde, ikke en bart å se. har til og med målt dem, og ja, de er 5 cm. Noen som har en hann de skal selge? He, he.
Inaktiv bruker
Bare hyggelig

Skal du den her veien så skrik ut så kan vi bytte,har en han på 6cm + -
har akkurat sendt deg en mail ;0)
Her er et bilde av frøkna.
Aquadama
Her er et bilde av frøkna.

Fin, men dyr.
Hvor mye koster den i butikken da? Kjøpte de veldig rimelig på auksjon jeg.
Og de er kanskje 3 cm... Og med en vekst på 1 cm i året tar det laang tid før de blir kjønnsmodne...
Oj!! Ja da har jeg gjort et veldig godt kjøp. Tror jeg ga rundt 70 kr stk.
Ja, det var et godt kjøp!
Tilfeldig bekjentskap
© Asbjørn Steinsrud
Reklame for plussmedlemskap